Aby se vám otevřela schránka Z-BOXu, je nutné mít správně nastavený telefon a uhrazenou dobírku.
Jak postupovat?
1. Je třeba mít nainstalovanou nejaktuálnější verzi aplikace Zásilkovna.
Appku najdete v Google Play a App Store, lze si ji nainstalovat také pomocí QR kódu, který najdete přímo na Z-BOXu.
2. Po příchodu k Z-BOXu zapněte Bluetooth ve vašem mobilním zařízení.
3. Dále povolte aplikaci Zásilkovna přístup k polohovým službám.
Existuje více postupů, jak polohu aplikaci v zařízení povolit:
A) Povolení v nastavení telefonu:
otevřete v telefonu Nastavení
v záložce Aplikace — nainstalované klikněte na aplikaci Zásilkovna
v sekci Poloha je nutné zvolit Povolit (vždy/při využívání)
nakonec potvrďte návrat do aplikace a její restart
B) Povolení v aplikaci Zásilkovna:
Pozor, bez povolení přístupu k poloze není možné zásilku vyzvednout!
4. Ujistěte se, že máte zapnutá mobilní data.
Pokud nepoužíváte mobilní data, lze si údaje k zásilce předem stáhnout na Wi-Fi. (Více informací najdete u otázky Jak vyzvednout zásilku bez dat?)
5. Při vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je potřeba být od Z-BOXu nanejvýš ve vzdálenosti 2 metry.
6. V aplikaci musí být registrovaný a přihlášený příjemce zásilky — otevření schránky Z-BOXu je spárováno pomocí konkrétního telefonního čísla.
Chcete-li, aby vaši zásilku ze Z-BOXu vyzvedl někdo jiný, musíte mu zásilku nasdílet. Jak na to, najdete na našem blogu.
7. Přišla vám do Z-BOXu zásilka na dobírku?
Pak je nutné částku nejdříve uhradit prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna skrze online platební bránu. V appce jednoduše klikněte na Zaplatit dobírku. Další informace ohledně Z-BOXů najdete na našem webu.