Careers

Specialista zákaznické péče s NJ a AJ

In brief

High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

In brief

High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

Job description

Do našeho týmu, který má na starosti komunikaci s německy mluvícími klienty, přijmeme novou kolegyni či kolegu na pozici Specialista zákaznické péče. Hledáme zodpovědného člověka s prozákaznickým přístupem, který zvládne každodenní komunikaci v němčině i angličtině. Pokud chceš být součástí velké a úspěšné společnosti a začlenit se do fajn týmu, rádi Tě u nás přivítáme!

Co u nás budeš dělat:

  • denně komunikovat v německém a anglickém jazyce - zejména písemnou formou
  • zpracovávat e-mailové požadavky našich klientů, tj. odesílatelů a příjemců zásilek
  • komunikovat s našimi partnerskými zahraničními dopravci
  • zpracovávat reklamace zásilek
  • spolupracovat s ostatními členy týmu a dalšími odděleními ve společnosti
  • pracovat v interních systémech
  • zpracovávat administrativu spojenou s výkonem této pozice

Co bys měl mít:

  • komunikativní znalost  německého a anglického jazyka slovem i písmem
  • pozitivní přístup ke klientům i kolegům v týmu
  • vlastnosti jako pečlivost a zodpovědnost
  • týmového ducha
  • uživatelskou znalost práce na počítači

Co Ti můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, které plně hradíme
  • služební telefon a notebook
  • možnost Multisport karty
  • využití služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • vzdělávání, školení a jazykové kurzy 
  • káva, čaj a ovoce ke každodennímu občerstvení
  • firemní akce

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Why choose to work for us

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Nástup možný ihned

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!