Careers

Skladový operátor/ka depo Ústí nad Labem

In brief

Suitable for a graduate
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

In brief

Suitable for a graduate
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

Job description

Chceš se stát součástí Zásilkovny? Právě hledáme nové kolegy na pozici skladový operátor / skladová operátorka na depo v Ústí nad Labem.

 Náplň práce: 

  • zpracování zásilek na depu, dodržování procesu (nakládka, vykládka, třídění zásilek, balení do balíků...)
  • práce s informačním systémem, čtečkami a skenery
  • obsluha manipulační techniky
  • komunikace s dalšími odděleními
  • ale třeba také: řešení specifických zásilek, vyžadujících specializované činnosti, u kterých je důraz na přesnost a kvalitu zpracování
  • 3směnný provoz 

Požadujeme:

  • ochotu se naučit proces práce se zásilkou a popřípadě jeho speciality
  • nebát se fyzické manipulace (ale neboj, naše zásilky jsou do 15 kg)

Nabízíme:

  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • odrazovou pozici pro další možný kariérní postup
  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouvu na dobu určitou – jeden rok, poté prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost odesílat si zásilky přes nás za zvýhodněnou cenu, zřídit si Multisport kartu, cafeterie, ...

Zaujali jste tě? Pošli svůj životopis, rádi se s Tebou potkáme osobně. 

Why choose to work for us

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Pracovní oblečení a příspěvek na jeho čištění

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!