Careers

Specialista administrativní podpory obchodního oddělení

In brief

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Suitable for a graduate
Jednosměnný režim
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

In brief

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Suitable for a graduate
Jednosměnný režim
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

Job description

Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o administrativní chod obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů, přijmeme novou posilu na pozici Specialista administrativní podpory (Ž/M). Hledáme pečlivého a organizačně zdatného člověka, kterému vyhovuje dynamické pracovní prostředí. Můžeme Ti nabídnout práci v přátelském kolektivu, krásných prostorech nových kanceláří na Praze 9 a především spojení Tvého jména s velkou a úspěšnou společností.

Co u nás budeš dělat:

  • zajišťovat administrativní úkony spojené s činností obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů
  • zadávat data do interních systémů
  • kontrolovat plnění procesů výdejních míst
  • pravidelně zpracovávat faktury a trvalé příkazy
  • pracovat se statistikami
  • úzce spolupracovat s obchodním a technickým týmem

Co od Tebe potřebujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • pečlivost, samostatnost a proaktivitu
  • uživatelskou znalost MS Excel
  • týmové nastavení

Co Ti můžeme nabídnout:

  • práci na hlavní pracovní poměr, nástup dohodou / ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení, vzdělávání a jazykové kurzy v pracovní době
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Why choose to work for us

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!