Careers

Specialista klientské podpory / e-mailový guru Zlín

In brief

Zlín

Suitable for a graduate
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date 10/1/2024
Apply Now

In brief

Zlín

Suitable for a graduate
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date 10/1/2024
Apply Now

Job description

Do našeho týmu ve Zlíně, pro zákaznické centrum, hledáme šikovné parťáky do týmu e-mailové komunikace na pozici Specialista klientské podpory. 

Prioritou naší práce je péče o zákazníky a důraz klademe na kvalitu našich služeb.    

Tvojí náplní práce bude: 

  • emailová komunikace se zákazníky a klienty zásilek
  • komunikace s ostatními odděleními ve společnosti
  • průběžné zaškolování nových procesů či změn na oddělení
  • interakce s ostatními pracovníky zákaznického servisu - společné řešení problémů

Potřebujeme Tě za předpokladu:

  • jsi silný/á v tvorbě a realizaci individuální e-mailové komunikace směrem k našim zákazníkům a klientům
  • nebojíš se vzít na sebe odpovědnost za obsah komunikace
  • nedělá ti potíže pracovat v týmu a komunikovat se svými kolegy či s ostatními odděleními
  • tvou nejsilnější stránkou je ochota a pochopení

Co od Tebe očekáváme:

  • znalost MS Office, Outlook – na velmi dobré úrovni
  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost AJ výhodou (slovem i písmem)
  • proaktivnost a komunikační schopnosti
  • výhodou jsou předchozí zkušenosti ze zákaznického servisu
  • provozní doba Call centra 8-18 hod (vlastní plánování směn)

Na oplátku můžeme nabídnout:

  • stabilní práci na HPP v příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • káva a čaj každý den
  • ovoce na pracovišti
  • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem v hodnotě 130 Kč/den
  • Multisport karta
  • zajímavou odměnu za doporučení nového kolegy
  • po důkladném zapracování a po zkušební době možnost práce na home office až 80 hod./měs.
  • kvalitní a propracovaný trénink a školení
  • školení a jazykové kurzy
  • možnost kariérního růstu
  • teambuildingy a další firemní akce pro zaměstnance
  • posílání zásilek za zvýhodněnou cenu  

Pokud se chceš podílet na péči o zákazníky a mít za zády dynamickou společnost, jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám svůj životopis.  

V případě, že ze Tvého životopisu vyplyne, že se nám můžeš líbit i na jinou pracovní pozici, kterou obsazujeme, rádi nabídneme. 

S vybranými uchazeči se moc rádi setkáme na osobním pohovoru.

Why choose to work for us

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!