Careers

Specialista klientské podpory - Zlín

In brief

Zlín

Suitable for a graduate
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

In brief

Zlín

Suitable for a graduate
High school education with a high school diploma
Plný úvazek
Start date by agreement
Apply Now

Job description

Do našeho  týmů ve Zlíně, pro zákaznické centrum, hledáme šikovné parťáky na pozici Specialista klientské podpory

U nás nebudeš muset nikomu nic prodávat. Prioritou naší práce je péče o zákazníky a důraz klademe na kvalitu našich služeb.           

Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Záleží ti na spokojenosti klienta? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.

Tvojí náplní práce bude:

  • zodpovězení dotazů našich volajících zákazníků
  • poskytování rad a instrukcí
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • provozní  administrativa spojená s dotazy volajících

Potřebujeme Tě za předpokladu:

  • máš velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • disponuješ velmi dobrou znalostí českého spisovného jazyka
  • máš schopnost efektivní komunikace
  • máš pozitivní přístup a příjemný hlas
  • jsi orientovaný na výsledek
  • máš chuť učit se novým věcem a dále se vzdělávat

Co od Tebe očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • pokročilejší znalost práce na PC
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru je výhodou, ne podmínkou

Na oplátku můžeme nabídnout:

  • stabilní práci na HPP v příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • Káva a čaj každý den
  • Ovoce na pracovišti
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den
  • Multisport karta
  • zajímavou odměnu za doporučení nového kolegy
  • kvalitní a propracovaný trénink a školení 
  • po důkladném zapracování a po zkušební době možnost práce na home office až 80 hod./měs.
  • Školení a jazykové kurzy 
  • možnost kariérního růstu
  • Firemní akce & teambuildingy 
  • využití zlevněného odesílání vlastních zásilek - služby Mezi námi 

Pokud se chceš podílet na péči o zákazníky a mít za zády dynamickou společnost, jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám svůj životopis.            S vybranými uchazeči se moc rádi setkáme na osobním pohovoru.

Why choose to work for us

Stravenky

Káva a čaj

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!