Careers

Team Leader of E-commerce IT Support

In brief

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Apply Now

In brief

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Apply Now

Job description

Chceš se stát vedoucím jednoho z nejlépe hodnocených supportních týmů v e-commerce? Tak to jsme ti ušili pozici na míru ✂️. Coby vedoucí týmu budeš mít kromě běžných povinností spojených s IT podporou pro E-commerce klienty zodpovědnost za nábor a každodenní organizaci členů týmu, zlepšení reportingu a měření kvality výstupů nebo zavádění nových pracovních postupů a procesů. Jakmile se s týmem a prací v něm dobře seznámíš, budeš rozvíjet spolupráci s ostatními týmy, pomáhat s identifikací bugů a navrhovat postupy řešení nejčastějších problémů. Tahle pozice není žádné béčko a dobré fungování týmu je důležité pro hladký běh společnosti. It's essential that you have the ability to speak and write in English effectively. If the workload happens to increase (and it will), stay calm, and collaborate to find a solution.

Co tě čeká:

  • vedení týmu podpory integrace klientů v oblasti logistiky a e-commerce
  • dohled nad výkonem, kvalitou a sběrem zpětné vazby
  • analýza a rozvoj teamových procesů a s tím spojená příprava oddělení na další růst
  • úzká spolupráce s mezinárodními Sales teamy a podporou VIP a TOP klientů z celé Evropy
  • návrhy na zjednodušení technického onboardingu nových klientů
  • L1 a L2 komunikace a podpora spolupráce u začínajících nezávislých e-shopů stejně jako předních evropských hráčů
  • ověřování a prvotní analýza hlášených chyb nebo námětů na rozvoj služeb

Co u náš uplatníš:

  • dosavadní zkušenost s prací Team Leadera v podobné oblasti (technická podpora, integrační oddělení, VIP zákaznické centrum…)
  • systematický přístup, analytické myšlení, schopnost organizace malého a středního týmu stejně jako zvyšování jeho efektivity
  • orientaci v nejrůznějších technických dokumentacích zejména z oblasti online komunikace
  • praktické uplatnění angličtiny v rámci každodenních úkolů psanou i mluvenou formou
  • systematičnost v práci a schopnost zachovat si chladnou hlavu v náročnějších situacích
  • pečlivost při doplňování dokumentací, tvorbě nových procesů a automatizaci tvé práce za pomocí moderních nástrojů

Na co se můžeš těšit:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Firemní notebook a mobilní telefon
  • Stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost parkování zdarma v blízkosti kanceláří
  • Možnost zřídit si Multisport kartu
  • Referral bonus
  • Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu
  • Denně čerstvé ovoce a zelenina
  • Uvolněnou atmosféru v dog-friendly kancelářích na Praze 9
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

Jak u nás vypadá výběrové řízení:

1) Mrkni na volné pozice

Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV nebo odkaz na tvůj LinkedIn profil.

2) Počkej na odpověď

Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba 2 týdny na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

3) Domluvíme si schůzku

Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

4) Setkání face to face

Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

5) Přivítáme tě v týmu

A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!