Careers

Specialista administrativní podpory obchodního oddělení

In brief

Praha
Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Apply Now

In brief

Praha

Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Apply Now

Job description

Do týmu zaměstnanců, kteří se starají o administrativní chod obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů, přijmeme nového člena na pozici Specialista administrativní podpory (Ž/M). Hledáme pečlivého a organizačně zdatného člověka, kterému vyhovuje dynamické pracovní prostředí. Můžeme Ti nabídnout práci v přátelském kolektivu, krásných prostorech nových kanceláří na Praze 9 a především spojení Tvého jména s velkou a úspěšnou společností.

Co budeš mít na starosti:

  • spravovat a evidovat smluvní dokumentaci
  • vytvářet pravidelný reporting pro výdejní místa
  • provádět monitoring v prostředí Creditcheck
  • komunikovat s obchodními zástupci
  • pracovat v interních systémech
  • provádět další administrativní činnost dle potřeb na oddělení

Co od Tebe budeme potřebovat:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • pečlivost, samostatnost a proaktivitu
  • uživatelskou znalost MS Excel
  • týmové nastavení

Na co se u nás můžeš těšit:

  • práci na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení a vzdělávání
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!