Careers

Group Head of PR

In brief

Praha,Plzeň 3
Práce na plný úvazek
Vysokoškolské / universitní
Apply Now

In brief

Praha,Plzeň 3

Práce na plný úvazek
Vysokoškolské / universitní
Apply Now

Job description

Do Packeta Group hledáme novou posilu na pozici Head of Group PR!

Na této pozici budeš zodpovědný za komplexní řízení PR aktivit, s důrazem na efektivní komunikaci, krizovou komunikaci a vztahy s médii. Hledáme člověka, který má silný smysl pro zodpovědnost, umí pracovat samostatně, ale také efektivně spolupracovat s kolegy a externími partnery. Důležitá je i výborná angličtina, protože komunikace s mezinárodními médii a partnery je součástí každodenní práce.

Předchozí zkušenosti v oblasti PR, ideálně na podobné pozici, jsou nezbytné. Pokud máš zkušenosti s PR v oblasti logistiky nebo e-commerce, budeš mít velkou výhodu

Co budeš mít na starosti?  

  • Pravidelná komunikace s médii a odpovědnost za vyřizování dotazů od novinářů a žurnalistů týkajících se aktuálních článků a témat.
  • Krizová komunikace, příprava relevantních tiskových zpráv a jejich distribuce na vhodná média.
  • Udržování a pravidelná aktualizace medialistu pro efektivní komunikaci a distribuci tiskových materiálů.
  • Komunikace a spolupráce s neziskovými organizacemi, zejména v oblasti iniciativ jako "doprava zdarma".
  • Příprava a realizace postů pro LinkedIn, zejména ve spolupráci s CEO.
  • Příprava podkladů pro rozhovory s novináři a další mediální výstupy.
  • Koordinace a komunikace s externí PR agenturou.
  • Vytváření a realizace relevantních témat pro média, která podporují strategii společnosti a její image.
  • Příprava, implementace a analýza mediálního monitoringu a reportů.
  • Plánování a koordinace natáčení s televizními stanicemi, zejména na depech nebo ve firmě (VM).
  • Monitorování médií každý den, zajištění, že jsme včas kontaktováni v případě, že jsme zmíněni ve článcích a správně poskytujeme odpovědi.
  • Rychlá reakce na nová témata a jejich koordinace s nadřízenými (CEO, Emma, CVC) pro včasné schválení komunikace.
  • Zajištění správného používání terminologie používané v Zásilkovně/Packetě ve všech PR materiálech.

Co od tebe budeme potřebovat?  

  • Min. 5 let zkušeností v oblasti public relations, ideálně v e-commerce nebo logistice.
  • Zkušenost s krizovou komunikací a mediálními analýzami.
  • Silné komunikační a prezentační dovednosti v češtině i angličtině.
  • Znalost správné terminologie v oblasti logistiky a e-commerce.
  • Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a efektivně plánovat čas, zejména v krizových situacích.
  • Vysoká orientace na detail
  • Zkušenost s přípravou tiskových materiálů, monitoringem médií a spoluprací s externími agenturami.

Schopnost efektivně koordinovat komunikaci mezi více zainteresovanými stranami.

Na co se u nás můžeš těšit? 

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days

    Stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem

  • Flexibilní rozvržení pracovní doby
  • Možnost Home Office
  • Občerstvení - káva, čaj a ovoce na pracovišti
  • Možnost využití služby Mezi námi k osobním účelům za výhodnou cenu
  • Možnost Multisport karty
  • Školení, vzdělávání a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
  • Neformální atmosféru a žádný dress code :-)
  • Nástup možný ihned

Pokud jsme Tě zaujali, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis. S vybranými uchazeči se pak rádi potkáme osobně.

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!