Careers

Technický koordinátor výdejní sítě

In brief

Praha
Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Apply Now

In brief

Praha

Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Apply Now

Job description

Packeta Group je parťák, kterého chceš mít po ruce, když jde o rychlé a pohodlné doručování balíků. Spojuje e-shopy a zákazníky po celém světě, a díky síti výdejních míst a moderním technologiím se postará, aby tvůj balík dorazil přesně tam, kam má – rychle, spolehlivě a bez zbytečných komplikací.

Aktuálně k nám hledáme nového parťáka na pozici Technický koordinátor výdejní sítě. Baví tě organizace, plánování, práce s hardwarem a komunikace s partnery? Tak to jsi na správném místě!Tvým úkolem bude postarat se o veškerý hardware potřebný pro provoz výdejních míst a Z-BOXů Zásilkovny, a zajistit plynulou komunikaci s partnery. Potřebujeme někoho, kdo má rád dynamické prostředí a pro koho je pořádek v administrativě priorita č.1.

Co budeš mít na starosti:

  • správu hardwaru oddělení výdejních míst – tj. jejich objednání a distribuci ke koncovému příjemci
  • komunikaci s partnery – výdejními místy Zásilkovny
  • kooperaci s technickým a obchodním týmem
  • administrativní úkony spojené s činností obchodního oddělení
  • pravidelnou kontrolu potenciálních a stávajících partnerů v interních systémech
  • kontrolu plnění procesů spojených s výdejními místy a Z-BOXY
  • vytváření pravidelného reportingu pro výdejní místa
  • evidence hardwaru
  • reporting výdejních míst

Co od Tebe budeme potřebovat:

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • řidičský průkaz sk. B
  • pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
  • uživatelskou znalost MS Excel
  • přátelské a týmové nastavení

Na co se u nás můžeš těšit:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení a vzdělávání
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply Now Recommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!