Blog

Do Vánoc zbývají dva týdny a náš provoz jede na plné obrátky. Pojďte se podívat

9. 12. 2022 16:30

Zbývají dva týdny do Vánoc a náš provoz jede na plné obrátky! Každý den odbavíme v průměru 600 000 kusů zásilek a už minulý týden jsme překonali rekord z loňského roku. I přesto držíme vysokou kvalitu doručení a i nyní v hlavní sezóně 91,4 % všech zásilek dorazí zákazníkům do druhého dne.

Díky nejširší síti výdejních míst (5 400+ kamenných poboček a 3 500+ Z-BOXů) nabízíme vyzvednutí zásilek bez front. Pro zákazníky je tu v prodloužené pracovní době i o víkendech naše zákaznická podpora, které denně zvládne odbavit 1 000 e-mailů, 2 600 hovorů a 300+ chatů a komentářů. Přes 5 000 dalších zákaznických požadavků vyřídí voicebot ZET, který je k dispozici 24/7. Chceme být v sezóně parťákem nejen pro zákazníky, ale i pro e-shopy, proto jsme nezdražili ani nezavedli žádné sezónní příplatky. 

1 400 000

zásilek jsme odbavili v rámci nákupní akce Black Friday (v pondělí 28. 11. 2022)

12 000 000

zásilek odbaví v sezóně (říjen-prosinec) naši robotičtí pomocníci PackMani

105 %

je růst počtu zásilek směřujících na naše výdejní místa oproti loňsku

A jak to při takových objemech zásilek vypadá na depu? Doslova jako v Ježíškově dílně! Natočili jsme pro vás timelapse na depu v Nehvizdech u Prahy. Video zaznamenává právě rekordní pondělí 28. 11. 2022, kdy jsme odbavili přes 1,4 mio zásilek.

Rekord z loňska pokořen!

V loňském roce jsme rekordu dosáhli v pondělí 13. prosince, kdy jsme odbavili 725 000 zásilek. Letos je číslo jednou takové a padlo již na konci listopadu. I přes nelehkou ekonomickou situaci objemy online nákupů rostou – právě i s ohledem na to, že na internetu mají zákazníci možnost hledat zboží podle cenové relace nebo posoudit kvalitu na základě recenzí.

„Moc nás těší, že v nás vkládají důvěru tisíce českých e-shopů a statisíce zákazníků. Pro mě i celý náš tým je maximálně důležité, abyste se na nás (nejen o Vánocích) mohli spolehnout. Proto jsme se hned po loňské sezóně začali připravovat na tu letošní a učinili spoustu kroků k tomu, aby vše šlapalo. Otevřeli jsme nové robotické depo, desítky mikrodep, posílili provoz a zefektivnili procesy. Otevřeli jsme téměř 1 300 nových výdejních míst a více než 1 500 Z-BOXů. Jsme připraveni na 1 500 000 zásilek denně. Doručujeme celou třetinu zásilek, které lidé denně objednají z e-shopů. Zásilkovňáci jedou naplno a dělají maximum pro to, aby každá jedna zásilka byla u svého adresáta co nejdříve. I tak někdy při těchto objemech dojde ke zpoždění v doručení a já tímto moc děkuji všem zákazníkům za jejich shovívavost a pochopení. U zásilek, které budou podány do naší sítě do 20. 12. 2022, garantujeme doručení do Vánoc a skutečně uděláme vše pro to, aby tomu tak bylo. Protože za každou jednou zásilkou je jeden obdarovaný, jehož rozzářené oči pod stromečkem jsou naším hnacím motorem v práci každý den. O tato čísla se s vámi chceme podělit proto, že za každou jednou zásilkou je lidská práce a mým kolegům patří obrovský dík za maximální nasazení v sezóně. Na našich depech je to teď pořádný šrumec a rozhodně nepolevujeme. Protože Ježíšek je za dveřmi...”
Simona Kijonková
Simona Kijonková
CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny​

Přes Zásilkovnu...

  • doručuje zboží 32 000+ e-shopů
  • putuje denně 600 000+ zásilek
  • jsme vám za letošní rok (1. 1.-7. 12. 2022) doručili už více než 62 090 599 zásilek.

Náš zákaznický servis je tu pro vás

V současné době zpracováváme až trojnásobné množství zásilek ve srovnání s obdobím mimo sezónu. S tím se pochopitelně pojí i vyšší objem požadavků od zákazníků. Proto jsme na sezónu výrazně posílili kapacity a jsme tu pro vás ve všední dny až do 19:00 a také o sobotách. A jedeme na max!

25 000+

telefonických hovorů od zákazníků vyřídíme v průměru každý týden

1 000+

e-mailů od zákazníků zpracujeme každý pracovní den

12 514

je rekordní počet interakcí zpracovaných naším voicebotem ZETem za den

Rekordním dnem co do počtu interakcí pro nás byl pátek 2. 12. 2022, kdy jsme odbavili 4 524 hovorů a poslali 4 409 e-mailů. Průměrná reakční doba na e-mailové odpovědi je v současné chvíli do 2 dnů, doba čekání v telefonické komunikaci je v celodenním průměru 80 sekund. 

„V současné době zpracováváme až třikrát více zásilek než mimo sezónu. I v rámci těchto vysokých čísel je od začátku listopadu až ke dnešnímu dni kvalita doručení do druhého dne 91,4 %. Neskrýváme, že se v současné době, kdy přepravujeme rekordní čísla zásilek a jsme na samotném vrcholu předvánočního nakupování, může v procesu doručování zásilek docházet ke zpoždění. Pokud k tomu dojde, děláme maximum proto, aby byl zákazník o stavu své zásilky včas a správně informován a aby byla zásilka doručena v co nejkratším termínu."
Kamil Chalupa
Tiskový mluvčí společnosti Zásilkovna
V sezóně jsme posílili provoz a zásilky rozvážíme i během víkendů. O víkendech jsou v provozu i naše depa a zákaznická podpora.

Zásilky si můžete vyzvedávat ve dne v noci

Kdykoliv? Kdykoliv!  A bez front. Zásilkovna je synonymem pro pohodlné doručování a má nejširší síť výdejních míst a boxů ze všech tuzemských přepravců.

5 400+ výdejních míst v ČR


• Přes 16 mio doručených zásilek
• Denní aktualizace otevírací doby
• Ve všech obcích nad 1000 obyvatel

Již více než 3 500 Z-BOXů v ČR


• Otevřeno 24/7
• Zavážíme 2x denně
• Přes 10 mio doručených zásilek
• 35 nových Z-BOXů spustíme každý týden

Doručování až k vám domů nebo do práce


• 3 200 000+ doručených zásilek
• Kvalita doručování 99 %
• Více než 8 000 000 km najetých našimi řidiči
• Možnost přesměrování

Věděli jste, že...

Kdyby se všechny naše dodávky, které každý den rozváží zásilky, postavily na sebe, měřily by ještě o pár metrů více než Sněžka!

Jsme parťák českých e-shopů

I přes statisícové objemy zásilek se nám daří zachovávat kvalitu doručování: 91,4 % zásilek i v top sezóně doručíme do druhého dne od podání zásilky e-shopem do naší sítě. Naši partneři z řad e-shopů jsou nyní v plném nasazení, a tak děláme maximum pro to, abychom jim byli v této době oporou:

  • před sezónou jsme nezdražili a nezavedli žádné sezónní příplatky
  • naše depa máme pro podání zásilek otevřená i o víkendech
  • e-shopaři na depech podávají zásilky o 10 Kč výhodněji.

V pohotovosti jsou nejen živí kolegové, ale i naši roboti

Každý den je na našich depech ve Štěrboholech a v Rudné u Prahy v provozu téměř 400 PackManů, kteří třídí zásilky rychlostí 10 000 kusů za hodinu. Každý jeden robot najezdí za den cca 44 km. A je to pořádný fičák! Pojďte se podívat, jak nám roboti pomáhají:


Sdílet:

Rubriky