Někdy doručení na adresu nevyjde přesně podle plánu. Zákazník třeba musí nečekaně odjet a nevyskytuje se na zadané adrese. Co se stane, když řidič zákazníka nezastihne? Jak řešíme situaci, když je zadaná adresa neplatná?
Jak probíhá doručení na adresu:
- V den, kdy vám bude zásilka doručována, obdržíte SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku.
- Jakmile řidič dorazí na místo, které zadal odesílatel při objednání přepravy, měl by se s vámi pokusit dvakrát telefonicky spojit.
- Pokud kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit.
- Pakliže se žádný z výše uvedených pokusů o spojení nevydaří a řidič zákazníka na adrese nezastihne, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Naším cílem je, aby zákazník měl zásilku ideálně ještě ten den k dispozici a mohl ji převzít.
Co když zadaná adresa není platná:
Může se stát, že odesílatel uvede chybnou adresu příjemce. V takovém případě, když náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena.
Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob.
Nápravu je potřeba provést do 24 hodin od obdržení e-mailu, jinak se zásilka vrátí zpět odesílateli bez nároku na vrácení peněz.
Po provedení opravy náš kurýr dostane novou adresu pro doručení a může směle vyrazit na cestu.