Věděli jste, že u doručení zásilek na adresu přes francouzského dopravce Colissimo můžete nyní využívat službu doručení oproti podpisu i v naší klientské sekci? Je to tak! Veškeré informace o tom, jak funguje vyžádání podpisu příjemce v praxi, se dočtete níže.
Ve většině případů je u této služby při doručení vyžadován podpis příjemce. Vzhledem k pandemii a obav veřejnosti z osobního kontaktu zavedl dopravce další dvě možnosti bezkontaktního doručení, které mohou příjemci využít:
✅ fotografie zásilky při doručení (vyfocené kurýrem)
✅ nahlášení kódu pro převzetí zásilky příjemcem kurýrovi
✍️ Výběr metody potvrzení doručení je zcela na příjemci a jeho vlastních preferencích.
Jak služba funguje v praxi?
- Při doručení zásilky příjemci si kurýr vyžádá podpis od osoby, které zásilku předává.
- Pokud je při doručení vyžadován podpis příjemce, kurýr doručí zásilku na uvedenou adresu a předá ji tomu, kdo se na adrese nachází. Nemusí to být adresát, jelikož se nejedná o doručení do vlastních rukou a žádný průkaz totožnosti není potřeba.
- Příjemce může doklad o doručení podepsat, nebo si vybrat některou z bezkontaktních možností doručení: fotografii zásilky či nahlášení kódu pro převzetí.
- Služba je účtována odesílateli (tedy e-shopu, jež si službu vyžádal) automaticky při fakturaci. O službu nelze zažádat dodatečně po podání.
- Důkaz o doručení (podpis, fotografii nebo kopii SMS kódu) vám můžeme poskytnout na vyžádání.
- Cena služby je 25 Kč za zásilku a najdete ji u nabídky dopravce FR Colissimo HD.