Vážení zákazníci, kvůli intenzivnímu dešti, záplavám a s tím spojené extrémně komplikované dopravní situaci v regionech může i přes naše maximální nasazení a veškerou snahu docházet ke zpoždění v doručení zásilek.
Níže najdete aktuální informace o tom, jak situace u nás v Zásilkovně vypadá.
Všichni kolegové na depech napříč republikou i kurýři, kteří se zásilkami vyrážejí na cesty, udělají maximum, aby pokud to bude možné, u vás byly balíčky co nejrychleji. Tak nám držte palce a především – dávejte na sebe pozor ❤️
Jaká je situace na depech?
Ani jedno z našich českých dep, včetně dep v Ostravě s Šumperku, nebylo naštěstí zatopeno. Veškeré vybavení, všichni zaměstnanci a všechny zásilky, které jsou na depech uložené jsou v pořádku.
S ohledem na závažnost situace zejména v některých regionech je ale třeba bohužel počítat s tím, že zásilky, které se nachází v těchto depech, doručíme se zpožděním.
Jaká je hlavní příčina zpoždění v doručování zásilek?
Naše depa jsou aktuálně v provozu a fungují bez omezení. Starosti nám dělá především komplikovaná dopravní situace.
Některé oblasti jsou aktuálně nedostupné nebo jen velmi obtížně průjezdné a objevují se stále nové uzavírky – to vše nám ztěžuje doručení zásilek na cílová výdejní místa nebo na konkrétní adresy.
Naše služby – aktuální omezení: Výdejní místa, Z-BOXy, doručení na adresu
EDIT: Středa 18. 9. 16:20:
- Některá výdejní místa v nejhůře zasažených oblastech zůstávají uzavřená. Jsme s nimi v kontaktu, ověřujeme stav uložených zásilek.
- Některé Z-BOXy jsou bohužel zničené a zůstávají mimo provoz.
- V obou případech se snažíme kontaktovat příjemce dotčených zásilek a jakmile máme k dispozici jakékoli informace, situaci s nimi řešíme.
- Úložní dobu zásilek v Z-BOXech i na výdejních místech, které jsou v pořádku a nacházejí se v zasažených lokalitách prodlužujeme, případně budou přesměrovány.
- Aktuální stav konkrétního místa si můžete ověřit přes vyhledávač výdejních míst.
- V některých oblastech nás stále trápí komplikovaná dopravní situace, která může způsobit zpožděné doručení zásilek.
EDIT: Pondělí 16. 9. 16:00: Zásilky na adresu se nám v drtivé většina daří doručovat, v nejvíce zasažených a nedostupných lokalitách, kde se dnes doručení nezdařilo, to budeme zkoušet znova. Pokud budou dopravní komplikace přetrvávat, zásilky uložíme na výdejní místo a příjemci dáme vědět.
EDIT: Pondělí 16. 9. 14:00: Zásilky v Z-BOXech v Moravskoslezském a Olomouckém kraji, Broumově a v blízkém okolí, které jsou připraveny k vyzvednutí (a byly do Z-BOXu vloženy včera a dříve) budou mít prodlouženou uloží dobu.
Příjemce těchto zásilek budeme o prodloužení úložní doby informovat.
EDIT: Pondělí 16. 9.: Výpadky signálu v nejhůře zasažených oblastech (především oblast severní Moravy) mohou komplikovat vyzvedávání a vkládání zásilek do Z-BOXů. Doporučujeme stáhnout data k zásilce předem a vyzvednout ji bez dat. Jak na to najdete tady.
Pokud má Z-BOX klávesnici a máte k dispozici kód k vyzvednutí, můžete zásilku bez problému vyzvednout i během výpadku.
S našimi kamennými výdejními místy jsme v kontaktu, abychom měli co nejnovější informace o tom, jestli a přibližně jak dlouho budou některá z nich uzavřená. Pokud bude výdejní místo nedostupné, moc vás prosíme o trpělivost. Řada výdejních míst se nachází v nejhůře zasažených oblastech a jejich majitelé jsou teď ve složité situaci.
Aktuální dostupnost výdejních míst a Z-BOXů se budeme snažit pravidelně aktualizovat přímo v našem vyhledávači výdejních míst.
Jak nejrychleji zjistím, kde je moje zásilka?
Nejčerstvější informace o pohybu vaší zásilky vždycky najdete v online sledování na našem webu.
Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že už brzy budou naše služby zase ve formě tak, jak jste u Zásilkovny zvyklí!
Děkujeme ❤️
Erich Čomor, CEO Zásilkovny a skupiny Packeta