Blog

Podrobnosti k nové službě Zásilkovna domů

29. 6. 2021 10:05

Vážení partneři,

1. 7. 2021 spouštíme doručování na adresu v naší vlastní režii. Proč? Co to pro vás a vaše zákazníky znamená? A jaké to má výhody? Dovolte nám vás s naší novou službou Zásilkovna domů podrobně seznámit!

10 benefitů našeho vlastního doručování na adresu:

  1. Top cena v poměru ke kvalitě a rychlosti – již od 79 Kč
  2. 95 % zásilek doručíme zákazníkům už do druhého dne
  3. Máme vyladěný systém notifikací, a tak zákazníci mají o trase zásilky perfektní přehled
  4. Zákazníkům posíláme info s časem doručení s přesností až na 90 minut
  5. Nabízíme platbu za dobírku 3 možnostmi: předem, anebo hotově či kartou u řidiče
  6. Když řidič zákazníka nezastihne, uložíme mu zásilku na nejširší síti výdejních míst v Česku – a Váš zákazník i tak tedy může mít zboží JEŠTĚ TENTÝŽ DEN U SEBE
  7. Naši řidiči jezdí osobními auty, a tak je výdej zásilky z kufru mnohem rychlejší
  8. Obsluhujeme všechna PSČ v ČR
  9. Na adresu doručujeme jak zásilky s váhou do 5 kg, tak ty těžší s váhou do 10 kg
  10. Máme k dispozici vlastní přepravní kapacity – stovky aut a řidičů 

Proč jsme vlastní doručování na adresu spustili?

Nová služba „Zásilkovna domů“ nahrazuje stávající „Nejvýhodnější doručení na adresu“, které nám zajišťovali externí přepravci. Zásilky směřující na adresu tudíž vašim zákazníkům dříve nedoručovala přímo Zásilkovna, což pro zákazníky bylo mnohdy matoucí. Navíc jsme si skrze externí kapacity nemohli kvalitu služby ohlídat na 100 %, a to často vedlo ke komplikacím a s tím spojené nespokojenosti partnerů a zákazníků.

Na základě zpětné vazby od vás, našich partnerů, a také vzhledem k tomu, že nám externí přepravci ve vytížených sezonách nastavovali limity počtu přepravených zásilek, jsme se rozhodli vyhrnout si rukávy, najít potřebné kapacity a konečně doručovat zásilky na adresu po svém! Nyní se tak můžete spolehnout na 100% kvalitu služby.

Jaké jsou mezi původní a novou službou doručení na adresu zásadní rozdíly?

Nejvýhodnější doručení na adresu

  • Služba zajišťována třetími stranami (externí partneři)
  • Zákazník předem nevěděl, jaká konkrétní společnost mu zásilku přiveze
  • Kvalita služby závisela na daném přepravci
  • Někteří partneři doručovali v režimu D+2
  • Omezení přepravních kapacit ve vytížených sezonách

Zásilkovna domů NOVINKA!

  • Služba zajišťována přímo Zásilkovnou (vlastní přepravní kapacity)
  • Zákazníkovi zásilku vždy přiveze řidič Zásilkovny v autě s naším logem
  • Kvalitu služby si nyní můžeme ohlídat na 100 %
  • 98 % zásilek doručíme do druhého dne (D+1)
  • Vlastní služba: nejsme nijak limitovaní kapacitami a v případě potřeby je kdykoliv můžeme navýšit
ID služby zůstává stejné: 106
„Službu doručování na adresu nabízíme dlouho. Vždy jsme ale využívali třetí strany. Nyní si přepravu zásilek na adresu zajišťujeme kompletně sami a celá služba je čistě v naší režii. Dokážeme si tak ohlídat její kvalitu na 100 % a díky široké síti dep po celé ČR doručovat zákazníkům zásilky na adresu již do druhého dne.”
Simona Kijonková
Simona Kijonková
CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny​

Další detaily? Máme!

  • Služba “Zásilkovna domů” startuje 1. 7. 2021
  • Ve vánoční sezoně zvládneme přepravit na adresy zákazníků až 70 000 zásilek za jediný den
  • Nejsme limitováni a nikdy vám tak neřekneme, že “máme plno”
  • Podržíme vás během nejvytíženějších sezon, jako jsou Vánoce (nebo další covidová vlna)
  • Máme depa rozmístěná po celé ČR (14+) a k tomu více než 130 mikrodep, a tak jsou naše rozvozové trasy efektivní a doručování maximálně rychlé
  • Všechny procesy pilujeme už několik měsíců a máme je dobře otestované

A jak doručování přes “Zásilkovna domů” přesně funguje?  

Vašeho zákazníka budeme dopředu informovat o tom, že mu budeme doručovat zásilku. Součástí této notifikace bude i odhadované časové okno doručování, a to s přesností až na 90 min.

V den „D“ pak zákazníkovi náš řidič 2x zavolá na telefonní číslo uvedené v objednávce. V případě, že by se mu s ním nepodařilo telefonicky spojit, i tak dojede na cílovou adresu doručení a zazvoní. Pokud zákazníka nezastihne ani na adrese, řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze. Váš zákazník pak dostane standardní cestou heslo pro vyzvednutí zásilky a bude mít 5 dní na vyzvednutí.

„E-shopy se nemusí obávat žádných změn v systému. Jednoduše si přidají novou službu Zásilkovna domů do svého košíku a ty z nich, které už využívaly naši službu “Nejvýhodnější doručení na adresu”, jen přejmenují službu na Zásilkovna domů a dají vědět svým zákazníkům, že odteď jim zásilky nebudou doručovat třetí strany, ale přímo řidiči Zásilkovny. ”
Radek Simerský
Manažer logistiky společnosti Zásilkovna

Kam dál? Přečtěte si rozhovor s Radkem Simerským, který vám o službě „Zásilkovna domů“ prozradí další podrobnosti.


Sdílet:

Rubriky