Blog

Přeštítkování zásilek a přímý tisk štítků

6. 11. 2020 12:57

Vážení klienti,

vzhledem ke koronavirové situaci, kdy lidé nakupují online víc než kdy jindy, a vzhledem k vánoční sezóně, provádíme neustále predikce kapacit výdejních míst a našich řidičů. Abychom zajistili plynulé doručování zásilek, dovedly nás predikce k důležitým procesním a administrativním rozhodnutím.

Přímý tisk štítku usnadní práci Vám i dopravcům

Posíláte zásilky na adresu? Před časem jsme vytvořili funkci přímého tisku štítku na externí přepravce, který zjednoduší a hlavně výrazně urychlí celý proces doručení. Tato funkce je naším vlastním řešením a navíc zcela zdarma! Přímý tisk můžete nastavit jak v klientské sekci, tak přes API. Instalaci zvládnete jednoduše podle našeho manuálu.

Proč je přímý tisk štítků výhodný?

✅   urychlí celý proces doručení
✅   trasování externího přepravce máte ihned k dispozici
✅   jednodušší zpracování zásilek
✅   menší riziko chyb

Dlouhodobě se potýkáme s velkým počtem zásilek, které mají poškozený, chybný, anebo nesprávný štítek dopravce. Takové štítky znesnadňují a zpomalují přepravu, a proto jsme se rozhodli z uvedených důvodů od 2. 12. 2020 začít účtovat příplatek 10 Kč za přeštítkování zásilek s nesprávným nebo chybným štítkem.

V jakých případech k příplatku dojde?

Kompletní definice a bližší specifikace chybného štítku a pravidel přeštítkování jsme promítli také v nové verzi Obchodních podmínek, kterou si lze stáhnout zde.

      • zásilka nemá přímý štítek externího přepravce (neplatí v případě služby Nejvýhodnějšího doručení na adresu a pro klienty, kteří použili funkci přímého tisku, ale při tisku nastala chyba na naší straně)
      • štítek bude nečitelný – slabý tisk (málo toneru v tiskárně apod.)
      • na štítku bude posunutý tisk (např. chybí kousek čárového kódu, špatně zvolený formát papíru apod.),
      • štítek bude nekvalitně nalepený (např. natržený, napůl odlepený, lepící páska zasahuje přes čárový kód apod.)
      • pokud dojde k manipulaci s údaji k zásilce až po vytištění štítku (např. změna výdejního místa)

Věříme, že naše kroky k zabezpečení kapacit a urychlení doručení na adresu pochopíte a že se tak společně postaráme o hladký průběh doručování.

Vaše Zásilkovna


Sdílet:

Rubriky