Vyslyšeli jsme vaši zpětnou vazbu ohledně ověřování správnosti příjemce u zásilek směřujících na adresu: pro zvýšení bezpečnosti a spolehlivosti předání správnému adresátovi s platností od 22. 3. 2022 zavádíme výdej zásilky po ověření heslem, případně dokladem totožnosti příjemce.
Díky ověřování heslem můžeme zajistit:
✔️ abyste vždy měli jistotu doručení zásilky do správných rukou
✔️ že nikdy nedojde k záměně příjemců či dokonce k případné krádeži zásilky
✔️ aby naši řidiči měli jednoznačné potvrzení, že zásilku předali příjemci.
Možnosti ověřování příjemce zásilky:
Heslem
Ve chvíli, kdy řidič přijme zásilku k přepravě na cílovou adresu, obdrží zákazník heslo prostřednictvím SMS zprávy. Snadno tak může heslo přeposlat třeba rodinnému příslušníkovi, který bude ve chvíli doručení zásilky doma.
❗Dobré vědět: Náš řidič z bezpečnostních důvodů heslo pro vydání zásilky znát nebude, obdrží jej pouze příjemce zásilky. Po zadání hesla naše rozvozová aplikace vyhodnotí heslo jako správné či nesprávné a v případě správného hesla umožní řidiči zahájit výběr případné dobírky nebo zásilku rovnou vydat, bude-li bez dobírky.
Dokladem totožnosti
V případě, že u sebe v čase doručování příjemce nebude mít heslo (např. zapomene telefon), může řidič provést ověření pomocí dokladu totožnosti. Pokud příjemce přepošle zprávu s heslem jiné osobě, ukáže tato osoba svůj průkaz.
❗Důležité info: Při ověřování dokladem totožnosti zapisuje řidič do rozvozové aplikace poslední čtyři čísla dokladu. Tento záznam bude uložen po dobu 30 dnů a následně z našich systémů vymazán s ohledem na GDPR nařízení.
Skvělá zpráva: Řidič má možnost nechat zásilku po domluvě například na recepci administrativní budovy – dohodne se s příjemcem a v aplikaci zvolí jiný způsob předání a přidá poznámku, kde a u koho byla zásilka nechána.