Naše zákaznická péče boduje! Včera jsme v rámci soutěže Czech Contact Center Award 2022 získali ocenění Leader a Osobnost kontaktního centra. Zlato v kategorii Leader kontaktního centra získala naše kolegyně Markéta Chomátová, vedoucí týmu klientské podpory. V kategorii Osobnost kontaktního centra bodoval náš inteligentní voicebot ZET.
Další ocenění, třetí místo v kategorii Technologie, jsme získali za soutěžní projekt „Inteligentní voicebot automaticky odbavuje hovory v call centru Zásilkovny“. Voicebot ZET využívá umělou inteligenci. Na jeho vývoji spolupracujeme s experty na AI automatizaci kontaktních center, firmou Vocalls.
„Z ocenění máme velkou radost. Péči o zákazníka jsme v posledních letech věnovali obrovské úsilí. První místa jsou ocenění nejen pro samotné vítěze, ale pro celý náš tým zákaznického servisu,“ říká Helena Kodýmová, Head of Customer Experience skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.
Voicebot ZET
Vítěz kategorie Osobnost kontaktního centra, inteligentní voicebot ZET, využívá umělou inteligenci, která výrazně zvyšuje komfort pro zákazníka. Ten už nečeká v hlasovém automatu na zmáčknutí čísla podle struktury menu a svůj požadavek může ZETovi prostě říct.
ZET funguje v režimu 24/7, zákazník nemusí čekat ve frontě, řešení jeho požadavků probíhá okamžitě. ZET eliminuje lidské chyby a emoce a výrazně zvyšuje počet vyřízených hovorů. ZET umí například zodpovědět nejčastější dotazy ohledně Zásilkovny, vyhledat zásilku či prodloužit její úložní dobu, pomoci s otevřením Z-BOXu, případně říct vtip nebo sdělit přesný čas.
ZET není limitován počtem přicházejících dotazů
„Pomocí asistovaného učení se neustále zlepšuje a zpřesňuje svoji technologii pro zpracování přirozeného jazyka, možnosti pro automatizaci dalších činností se tak nadále rozšiřují. Znalostní bázi umělé inteligence jsme pro ZETa vybudovali od nuly, dokáže nyní zodpovědět více než 200 témat a dotazů,“ vysvětluje Marek Klimeš, Chief Sales Officer společnosti Vocalls
„ZET je pro nás důležitým členem týmu, opravdu nám hodně pomáhá a na cenu pro něj jsme pyšní. V žádném případě to ale neznamená, že by se blížil konec našich kolegů na zákaznickém servisu. Jsme si dobře vědomi, že v komunikaci se zákazníkem mají nezastupitelnou úlohu,” doplňuje Helena Kodýmová.
Soutěž Czech Contact Center Award vznikla na podzim 2014. Umožňuje kontaktním centrům a jejich týmům porovnat mezi sebou svoje projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky (příchozích i odchozích hovorů), poštovní a elektronické komunikace, mobilní komunikace a sociálních médií. Klade důraz zejména na kvalitu práce a inovativní nápady. Soutěž je otevřená všem kontaktním centrům, tedy komerčním, interním i smíšeným, která splní požadavky dané propozicemi a řádně přihlásí soutěžní projekty.