Blog

Získali jsme zásilky neoprávněně zadržené na depu Liberec, zajišťujeme jejich vrácení

14. 9. 2024 11:16

Na konci srpna 2023 došlo na našem tehdejším externím libereckému depu k zadržení zásilek. Přestože tato situace nevznikla naší vinou, všechny zadržené zásilky jsme začali urychleně kompenzovat a podali jsme trestní oznámení.

V rámci trestního řízení došlo k převzetí zásilek policií ČR, která následně vydala usnesení, kterým byly zásilky vydány Zásilkovně jako oprávněné osobě. Po právní moci tohoto usnesení došlo k faktickému předání zásilek.

Vzhledem k tomu, že nadále probíhá trestní řízení se k situaci nemůžeme podrobněji vyjadřovat.

Co se teď se zásilkami děje?

Jakmile jsme zásilky převzali, začali jsme intenzivně pracovat na jejich roztřídění a zpracování, abychom je mohli co nejdříve vrátit příjemcům nebo odesílatelům.

Mezi zásilkami byly objednávky z e-shopů a také zásilky odesílané mezi fyzickými osobami přes mobilní aplikaci Zásilkovna.

1. Zásilky odeslané přes mobilní aplikaci Zásilkovna (mezi fyzickými osobami)

Všechny zásilky, které se nám podařilo získat zpět, jsme v minulých dnech bezplatně odeslali příjemcům.

Obsahem zásilek byly často dárky nebo předměty s citovou hodnotou, a proto pokud to bylo možné, bylo pro nás jejich odeslání příjemcům naprostou samozřejmostí.

Kompenzace, které jsme za tyto zásilky v minulosti vyplatili, pochopitelně nebudeme žádat zpět. 

2. Zásilky odeslané e-shopem

Vrácení těchto zásilek budeme řešit přímo s e-shopy (odesílateli). I tyto zásilky již byly kompenzovány.

Moc nás mrzí, jaké komplikace celá situace našim zákazníkům způsobila. Patříte mezi ně i vy a máte jakýkoli dotaz ohledně vaší zásilky? Prosíme, kontaktujte naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář.

Co se stalo na depu v Liberci v srpnu 2023?

 

Zásilky zadržel externí provozovatel depa, s nímž jsme do konce srpna 2023 spolupracovali. I přes naši snahu bohužel nedošlo ke vzájemné dohodě a provozovatel depa nám ve čtvrtek 31. 8. 2023 část zásilek zablokoval – depo bylo k tomuto dni ze strany externího provozovatele uzamčeno a provozovatel odmítl naskladněné zásilky předat zaměstnancům Zásilkovny. Všechny zadržené zásilky jsme začali bezodkladně kompenzovat a podali jsme trestní oznámení.


Sdílet:

Rubriky