Vracení zboží je se Zásilkovnou hračka

Máme pro vás dvě jednoduchá řešení vracení zásilek. Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost - a platí i to pro vracení zboží od vašich zákazníků. Nesedí? Nelíbí? Pak zákazník jednoduše zboží zabalí a zanese na podací místo Zásilkovny, které má po ruce.

Zpětná zásilka

První možností, jak zákazník může vrátit zboží do e‑shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?

01

Zákazník vhodně zabalí vracené zboží a do zásilky případně přidá vratkový formulář dodaný e-shopem.

02

Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

03

Obsluze nahlásí 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).

04

Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

05

Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

Ceník zpětných zásilek

  • Služba je pro zákazníka zdarma

  • Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu

  • Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky

  • ČR, Slovensko a Maďarsko: Zákazník přinese zásilku na podací místo a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postaráme my!

  • Ostatní země: Pro vrácení zásilky je třeba využít naše zpětné adresy v daných destinacích.

  • Neposílejte zásilky na dobírku. Takové zásilky nebudou na zpětné adrese přijaty do přepravy.

  • Ve většině zemí je potřeba vybrat pro doručení zásilky konkrétního přepravce. Proto předem zkontrolujte, že zpětná adresa přijímá zásilky odeslané přes dopravce, kterého chcete zvolit. Tuto informaci naleznete v detailu každé zpětné adresy, a to buď přímo pod uvedenou adresou, anebo pod ikonkou . Pokud bude zásilku doručovat jiný přepravce, z procesních důvodů nebude možné ji na zpětné adrese přijmout ani zpracovat.

  • Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na našich webových stránkách.

  • Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.

Reklamační asistent

Druhou možností, jak zákazník může vrátit zboží do e‑shopu, je prostřednictvím tzv. Reklamačního asistenta. Jak to funguje?

01

Zákazník vhodně zabalí vracené zboží a do zásilky případně přidá vratkový formulář dodaný e-shopem.

02

Na zásilku nalepí štítek. Ten mu buď pošlete společně se zásilkou, anebo si jej vytiskne a nalepí pomocí průhledné pásky.

03

Zásilku opatřenou štítkem odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

04

Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.

05

Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

Tip: Předali jste zákazníkovi štítek v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout? Pak postačí domluvit se na pobočce s obsluhou a sdělit tam trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

  • Služba je pro zákazníka zdarma

  • Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu

Systémy zasílání štítku
s čárovým kódem zákazníkovi:

Potřebujete poradit?

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností ke službám Zpětná zásilka nebo Reklamační asistent nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář.

Kontaktní formulář