Kariéra

Consolidation Manager

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1A Praha 9

Jednosměnný režim
Vyžadovaná praxe 8 let
Vysokoškolské vzdělání I. stupně
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1A Praha 9

Jednosměnný režim
Vyžadovaná praxe 8 let
Vysokoškolské vzdělání I. stupně
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Jsme dynamicky se rozvíjející skupina podniků, která se specializuje na přepravu a výdej zásilek v několika evropských zemích. V letošním roce došlo k výrazným změnám ve struktuře skupiny díky  dvěma novým akcionářům.

Hledáme zkušeného profesionála na pozici Consolidation Manager, který nám pomůže s přípravou prvních konsolidovaných finančních výkazů podle IFRS.

Co Tě u nás čeká?

  • Zpracování měsíčních konsolidačních výkazů s důrazem na jejich včasnou přípravu, přesnost, úplnost a zajištění, aby finanční informace byly podložené na zdrojová data
  • Příprava ročních konsolidovaných finančních výkazů podle standardů IFRS pro potřeby konsolidace akcionářů.
  • Zpracování první konsolidované IFRS účetní závěrky skupiny, která historicky IFRS konsolidované výkazy nepřipravovala.
  • Identifikace a výpočet IFRS úprav, s důrazem na implementaci IFRS 16 (leasing).
  • Spolupráce s účetními týmy a controlling oddělením v jednotlivých zemích skupiny, které vedou účetnictví podle lokálních předpisů (Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rumunsko a Slovinsko).
  • Poskytování úzké součinnosti pro audit a spolupráce s auditory.
  • Přímá podřízenost Head of Finance.

Co bys měl/a mít a znát?

  • Minimálně 5 let předchozích zkušeností v oblasti konsolidace účetních výkazů.
  • Znalost IFRS, zejména IFRS 16.
  • Zkušenost s prací ve skupině firem, ideálně s mezinárodním dosahem.
  • Předchozí zkušenost v některé z firem Big 4 je výhodou.
  • ACCA certifikace je výhodou.
  • Silné odborné účetní znalosti.
  • Schopnost pracovat s vysokou mírou iniciativy a samostatnosti, přátelsky s ostatními.
  • Výborné analytické schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Schopnost efektivní komunikace v rámci mezinárodního týmu.

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • Notebook a mobilní telefon
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Referral bonus
  • Práci na klíčovém projektu pro budoucnost naší skupiny.
  • Možnost profesního vzdělávání a rozvoje
  • Jazykové kurzy na pracovišti a v pracovní době
  • Kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • Možnost Multisport karty
  • Služby Zásilkovny Mezi námi pro soukromé účely za výhodnou cenu
  • Firemní akce
  • Pracoviště v blízkosti Českomoravské/Palmovky (trasa B)

 Pokud jsi zkušený profesionál, který se orientuje v IFRS a máš zájem o práci v rychle se rozvíjející společnosti, pošli nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vaši odpověď!

Chceme Tě poznat. Když budeme mít pocit, že se Ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!