Kariéra

Specialista klientské podpory / e-mailový guru Zlín

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu 10/1/2024
Přihlásit se

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu 10/1/2024
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu ve Zlíně, pro zákaznické centrum, hledáme šikovné parťáky do týmu e-mailové komunikace na pozici Specialista klientské podpory. 

Prioritou naší práce je péče o zákazníky a důraz klademe na kvalitu našich služeb.    

Tvojí náplní práce bude: 

  • emailová komunikace se zákazníky a klienty zásilek
  • komunikace s ostatními odděleními ve společnosti
  • průběžné zaškolování nových procesů či změn na oddělení
  • interakce s ostatními pracovníky zákaznického servisu - společné řešení problémů

Potřebujeme Tě za předpokladu:

  • jsi silný/á v tvorbě a realizaci individuální e-mailové komunikace směrem k našim zákazníkům a klientům
  • nebojíš se vzít na sebe odpovědnost za obsah komunikace
  • nedělá ti potíže pracovat v týmu a komunikovat se svými kolegy či s ostatními odděleními
  • tvou nejsilnější stránkou je ochota a pochopení

Co od Tebe očekáváme:

  • znalost MS Office, Outlook – na velmi dobré úrovni
  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost AJ výhodou (slovem i písmem)
  • proaktivnost a komunikační schopnosti
  • výhodou jsou předchozí zkušenosti ze zákaznického servisu
  • provozní doba Call centra 8-18 hod (vlastní plánování směn)

Na oplátku můžeme nabídnout:

  • stabilní práci na HPP v příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • káva a čaj každý den
  • ovoce na pracovišti
  • stravenky plně hrazené zaměstnavatelem v hodnotě 130 Kč/den
  • Multisport karta
  • zajímavou odměnu za doporučení nového kolegy
  • po důkladném zapracování a po zkušební době možnost práce na home office až 80 hod./měs.
  • kvalitní a propracovaný trénink a školení
  • školení a jazykové kurzy
  • možnost kariérního růstu
  • teambuildingy a další firemní akce pro zaměstnance
  • posílání zásilek za zvýhodněnou cenu  

Pokud se chceš podílet na péči o zákazníky a mít za zády dynamickou společnost, jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám svůj životopis.  

V případě, že ze Tvého životopisu vyplyne, že se nám můžeš líbit i na jinou pracovní pozici, kterou obsazujeme, rádi nabídneme. 

S vybranými uchazeči se moc rádi setkáme na osobním pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!