Kariéra

Specialista zákaznické péče s angličtinou

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o významné klienty z řad zahraničních eshopů, přijmeme novou posilu na pozici Specialista zákaznické péče s angličtinou (Ž/M). Hledáme komunikativního a organizačně zdatného člověka, který se nebojí komunikovat v angličtině. Můžeme Ti nabídnout práci v přátelském kolektivu, krásných prostorech nových kanceláří na Praze 9 a především spojení Tvého jména s velkou a úspěšnou společností.

Co u nás budeš dělat:

  • komunikovat s našimi významnými klienty
  • zpracovávat emailové požadavky těchto klientů
  • komunikovat s našimi externími partnery z řad zahraničních dopravců
  • participovat na zlepšování procesů
  • spolupracovat se svými kolegy napříč celým oddělením i celou společností
  • vykonávat administrativní činnost spojenou s danou pozicí

Co od Tebe potřebujeme:

  • výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • velmi dobré komunikační dovednosti a pozitivní přístup ke klientům
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • týmového ducha

Co Ti můžeme nabídnout:

  • práci na hlavní pracovní poměr, nástup dohodou / ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení, vzdělávání a jazykové kurzy v pracovní době
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!