Kariéra

Accounting Team Leader

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9

Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9

Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho finančního oddělení hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ACCOUNTING TEAM LEADER. Pokud máš bohaté zkušenosti s vedením účetnictví a zároveň rád/a koordinuješ práci týmu, bude pro tebe tato pozice zajímavou výzvou.

Co Tě u nás čeká?

  • Vedení a podpora týmu účetních, mentoring a podpora jejich profesního rozvoje
  • Organizace a koordinace každodenních činností účetního týmu
  • Kontrola a schvalování účetních operací (bankovní výpisy, přijaté a vydané faktury, interní doklady, apod.)
  • Účtování specifických a komplexních transakcí
  • Příprava podkladů pro DPH, KH a SH
  • Příprava a zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek ve spolupráci s Accounting managerem a ostatními Team Leadery
  • Kontrola a řízení pohledávek a závazků
  • Rekonciliace svěřených účtů
  • Aktivní podpora při implementaci nového ERP systému a optimalizace interních procesů
  • Komunikace s externími partnery (auditoři, finanční správa, daňoví poradci)
  • Podpora juniorních kolegů, školení a rozvoj jejich kompetencí

Co bys měl/a mít a znát?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru (VŠ výhodou)
  • Praxi na pozici seniorní účetní či týmového lídra min. 3 roky
  • Skvělou orientaci v oblasti účetnictví a daní
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel), výhodou znalost MS Dynamics 365 nebo Pohoda
  • Analytické myšlení, preciznost, samostatnost a zodpovědnost
  • Silné komunikační a organizační dovednosti pro řízení týmu
  • Proaktivní přístup, flexibilita a ochota se učit nové věci
  • Schopnost efektivní týmové spolupráce
  • Středně pokročilou znalost angličtiny (komunikace s anglicky mluvícími kolegy)

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Stravenky v hodnotě 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Flexibilní rozvržení pracovní doby a možnost Home Office
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce)
  • Možnost využití služby Mezi námi k osobním účelům za výhodnou cenu
  • Multisport karta
  • Školení, vzdělávání a jazykové kurzy na pracovišti
  • Neformální atmosféru a žádný dress code

Zaujali jsme Tě?

Pošli nám svůj životopis! Rádi Tě poznáme osobně a probereme, jaké příležitosti Ti může naše společnost nabídnout.

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!