Kariéra

Senior PHP Developer

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Jsme Packeta Innovations, společnost, která je součástí Packeta Group, kam patří i naše Zásilkovna. Máme neformální kolektiv, který si udržuje přátelskou atmosféru postavenou na vzájemné pomoci a chuti posouvat IT na vyšší Level. Také jsme jeden z nejdůležitějších a největších týmů celé skupiny, protože zajišťujeme podporu, provoz a fungování téměř všech jejích systémů. Většinu věcí vyvíjíme, provozujeme a rozvíjíme in-house. Mezi naše hlavní zodpovědnosti patří univerzální mezinárodní systém, který propojuje nejen svět logistiky, ale i financí a obchodu.

Naše týmy mají opravdu pestrá zadání, řeší složité problémy a využívají rozsáhlou škálu zajímavých technologií. Každý náš tým se zaměřuje na jiné typy projektů a činností a záleží na tvých zkušenostech a znalostech, kam bychom tě následně zařadili:

A co to konkrétně znamená v našem týmu?

  • implementaci nových backendových featur pro integraci s dalšími systémy (crony, workeři, API)
  • opravy chyb v nástrojích, API a background jobech a jejich následků
  • návrh a vývoj nástrojů pro ostatní kolegy z různých oddělení Packety

Jmenovitě například:

  • správa a vývoj komplexního systému klientských ceníků pro klienty z celého světa
  • správa a vývoj fakturačního systému pro firmy Packeta Group z různých zemí Evropy podléhající různým legislativám
  • správa a vývoj napojení na bankovní systémy několika bank, stahování pohybu bankovních účtů a párování pohybů na konkrétní faktury, zásilky a ostatní finanční operace

Dále pak:

  • rozvíjíme naši rozsáhlou platformu používanou kolegy v několika zemích Evropy
  • řešíme provozní a performance problémy s chodem aplikací a serverů
  • vyvíjíme a provozujeme backendové části služeb Home Delivery & Z-BOX
  • integrujeme náš systém s desítkami systémů našich smluvních dopravců
  • pomáháme kolegům z provozu navrhovat řešení a řešit krizové situace
  • optimalizujeme interní systémy a štěpíme je na samostatné podpůrné vysoce dostupné služby
  • automatizujeme, robotizujeme a zefektivňujeme práci napříč celou firmou, ale hlavně v našich depech

Co od Tebe budeme potřebovat:

  • znalost PHP ^7.1
  • základní znalost databází – používáme MySQL (Percona) + MariaDB a PostgreSQL ve spojení s Doctrine2 a Dibi
  • základy práce s Dockerem
  • pečlivost, komunikativnost při návrhu a samostatnost při implementaci

Mimo to:

  • veškerou infrastrukturu provozujeme v MS Azure
  • setkáš se u nás s Nette Frameworkem, automatizací s GitLab CI, s RabbitMQ, Redis a Apache Kafka
  • nové služby a aplikace provozujeme v Kubernetes
  • okrajově vyvíjíme front-end na úrovni jQuery (pro legacy systémy) a Vue.js (pro front-end nových služeb), ale JavaScriptu se bát nemusíš, máme vlastní Front-end vývojáře
  • v rámci nových projektů a potřebných integrací používáme také další technologie např. Apache Nifi/Debezium, MS SQL, Postgres/TimescaleDB, Prometheus, Grafana, Loki, IAM (Spiffe, OPA)

Pokud něco neumíš, napiš i tak, některé technologie se za běhu naučíš!

Jak fungujeme:

  • všichni pracujeme na full-time
  • rádi se setkáváme v moderních kancelářích Balabenka Office Building, do kterých jsme se nedávno přestěhovali
  • máme flexibilní pracovní dobu
  • seniorní kolegové také využívají možnost pracovat z domova

Co nabízíme:

  • spolupráci se smlouvou na dobu neurčitou
  • možnosti dalšího rozvoje a po zapracování možnost postupu do role Team Leadera, Tech Leadera, či Product Engineera
  • každodenní teplé snídaně
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • 5 týdnů dovolené
  • služební notebook s možností výběru operačního systému včetně dalšího příslušenství, které můžete využít také na práci z domova
  • kurzy anglického jazyka
  • možnost parkování zdarma v blízkosti kanceláří
  • zaměstnanecké slevy u našich obchodních partnerů
  • možnost využití Multisport karty
  • možnost využití zdarma služeb Zásilkovny pro soukromé účely za 1 Kč

Jdeš do toho s námi? Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil a v ideálním případě přilož ukázku svého kódu (např. odkaz na GitHub), ať si máme o čem povídat.

Na všechny reakce odpovídáme během několika dnů, po telefonu si upřesníme detaily a následně ti domluvíme setkání s Team Leaderem Vítem Bejčkem. Feedback ze setkání (případnou nabídku) často dáváme do druhého dne!

Nebo se na nás můžeš obrátit přímo:

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!