Zaujala tě tato pozice?
Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!
Popis pracovní pozice
Chceš se stát vedoucím jednoho z nejlépe hodnocených supportních týmů v e-commerce? Tak to jsme ti ušili pozici na míru ✂️. Coby vedoucí týmu budeš mít kromě běžných povinností spojených s IT podporou pro E-commerce klienty zodpovědnost za nábor a každodenní organizaci členů týmu, zlepšení reportingu a měření kvality výstupů nebo zavádění nových pracovních postupů a procesů. Jakmile se s týmem a prací v něm dobře seznámíš, budeš rozvíjet spolupráci s ostatními týmy, pomáhat s identifikací bugů a navrhovat postupy řešení nejčastějších problémů. Tahle pozice není žádné béčko a dobré fungování týmu je důležité pro hladký běh společnosti. It's essential that you have the ability to speak and write in English effectively. If the workload happens to increase (and it will), stay calm, and collaborate to find a solution.
Co tě čeká:
Co u náš uplatníš:
Na co se můžeš těšit:
Jak u nás vypadá výběrové řízení:
1) Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV nebo odkaz na tvůj LinkedIn profil.
2) Počkej na odpověď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba 2 týdny na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.
3) Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.
4) Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!
5) Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!
Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!
01
02
03
04
05