Kariéra

Team Leader of E-commerce IT Support

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Chceš se stát vedoucím jednoho z nejlépe hodnocených supportních týmů v e-commerce? Tak to jsme ti ušili pozici na míru ✂️. Coby vedoucí týmu budeš mít kromě běžných povinností spojených s IT podporou pro E-commerce klienty zodpovědnost za nábor a každodenní organizaci členů týmu, zlepšení reportingu a měření kvality výstupů nebo zavádění nových pracovních postupů a procesů. Jakmile se s týmem a prací v něm dobře seznámíš, budeš rozvíjet spolupráci s ostatními týmy, pomáhat s identifikací bugů a navrhovat postupy řešení nejčastějších problémů. Tahle pozice není žádné béčko a dobré fungování týmu je důležité pro hladký běh společnosti. It's essential that you have the ability to speak and write in English effectively. If the workload happens to increase (and it will), stay calm, and collaborate to find a solution.

Co tě čeká:

  • vedení týmu podpory integrace klientů v oblasti logistiky a e-commerce
  • dohled nad výkonem, kvalitou a sběrem zpětné vazby
  • analýza a rozvoj teamových procesů a s tím spojená příprava oddělení na další růst
  • úzká spolupráce s mezinárodními Sales teamy a podporou VIP a TOP klientů z celé Evropy
  • návrhy na zjednodušení technického onboardingu nových klientů
  • L1 a L2 komunikace a podpora spolupráce u začínajících nezávislých e-shopů stejně jako předních evropských hráčů
  • ověřování a prvotní analýza hlášených chyb nebo námětů na rozvoj služeb

Co u náš uplatníš:

  • dosavadní zkušenost s prací Team Leadera v podobné oblasti (technická podpora, integrační oddělení, VIP zákaznické centrum…)
  • systematický přístup, analytické myšlení, schopnost organizace malého a středního týmu stejně jako zvyšování jeho efektivity
  • orientaci v nejrůznějších technických dokumentacích zejména z oblasti online komunikace
  • praktické uplatnění angličtiny v rámci každodenních úkolů psanou i mluvenou formou
  • systematičnost v práci a schopnost zachovat si chladnou hlavu v náročnějších situacích
  • pečlivost při doplňování dokumentací, tvorbě nových procesů a automatizaci tvé práce za pomocí moderních nástrojů

Na co se můžeš těšit:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Firemní notebook a mobilní telefon
  • Stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • Možnost parkování zdarma v blízkosti kanceláří
  • Možnost zřídit si Multisport kartu
  • Referral bonus
  • Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu
  • Denně čerstvé ovoce a zelenina
  • Uvolněnou atmosféru v dog-friendly kancelářích na Praze 9
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

Jak u nás vypadá výběrové řízení:

1) Mrkni na volné pozice

Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV nebo odkaz na tvůj LinkedIn profil.

2) Počkej na odpověď

Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba 2 týdny na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

3) Domluvíme si schůzku

Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

4) Setkání face to face

Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

5) Přivítáme tě v týmu

A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!