Kariéra

Procurement Manager

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Packeta Group hledá novou posilu na pozici Procurement Managera.

Na této pozici budeš zodpovědný za řízení jednotlivých nákupních projektů s důrazem na kvalitu a transparentnost. Hledáme člověka s velkým smyslem pro zodpovědnost, který umí pracovat v týmu i samostatně a ovládá dobře angličtinu.

Předchozí zkušenosti na obdobné pozici považujeme za nezbytné, pokud budeš mít zkušenost s komoditou logistika, doprava tak máš velkou výhodu.

Co budeš mít na starosti?  

  • strategický nákup (sourcing) určených komodit; Logistics, Professional Services, Marketing
  • vedení procesu výběrových řízení (RFx)
  • spolupráce s interními zákazníky, tvorba nákupních strategií (buy-in, Stakeholder Management)
  • spolupráce s ostatními funkcemi společnosti (FP&A, Controlling, Legal, PM, atd)
  • aktivní komunikace s dodavateli v Čechách i zahraničí (Supplier Relationship Management)
  • průzkum trhu, alternativních dodavatelů, kontinuální analýza a optimalizace nákladů & procesů
  • denní spolupráce s členy operativního nákupu, podpora a práce s ERP (zkušenost s MS Dynamics 365 Finance výhodou nikoliv podmínkou)
  • spolupráce s celým týmem Procurementu v oblasti lokálních i mezinárodních nákupních projektů a souvisejícího reportingu
  • analýza rizik v rámci dodavatelského řetězce a návrhu jejich mitigace
  • orientace na výsledek, efektivní a výhodný nákup (good value for money)
  • reporting určených komodit
  • zajištění souladu s firemními zásadami a politikami

Co od tebe budeme potřebovat?  

  • ukončené VŠ vzdělání
  • min. 3letá prokazatelná zkušenost se strategickým nákupem
  • komunikativní úroveň AJ – slovem a písmem (schopnost vést výběrové řízení a vyjednávání)
  • velmi dobré vyjednávací schopnosti
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • zodpovědnost, samostatnost a flexibilita
  • uživatelská znalost a aktivní využívání MS Office (především Excel a Word)

Na co se u nás můžeš těšit? 

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • flexibilní rozvržení pracovní doby
  • možnost Home Office
  • občerstvení - káva, čaj a ovoce na pracovišti
  • možnost využití služby Mezi námi k osobním účelům za výhodnou cenu
  • možnost Multisport karty
  • školení, vzdělávání a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
  • neformální atmosféru a žádný dress code :-)
  • nástup možný ihned

Pokud jsme Tě zaujali, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis. S vybranými uchazeči se pak rádi potkáme osobně.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!