Do Packeta Group hledáme novou posilu na pozici Head of Group PR!
Na této pozici budeš zodpovědný za komplexní řízení PR aktivit, s důrazem na efektivní komunikaci, krizovou komunikaci a vztahy s médii. Hledáme člověka, který má silný smysl pro zodpovědnost, umí pracovat samostatně, ale také efektivně spolupracovat s kolegy a externími partnery. Důležitá je i výborná angličtina, protože komunikace s mezinárodními médii a partnery je součástí každodenní práce.
Předchozí zkušenosti v oblasti PR, ideálně na podobné pozici, jsou nezbytné. Pokud máš zkušenosti s PR v oblasti logistiky nebo e-commerce, budeš mít velkou výhodu
Co budeš mít na starosti?
- Pravidelná komunikace s médii a odpovědnost za vyřizování dotazů od novinářů a žurnalistů týkajících se aktuálních článků a témat.
- Krizová komunikace, příprava relevantních tiskových zpráv a jejich distribuce na vhodná média.
- Udržování a pravidelná aktualizace medialistu pro efektivní komunikaci a distribuci tiskových materiálů.
- Komunikace a spolupráce s neziskovými organizacemi, zejména v oblasti iniciativ jako "doprava zdarma".
- Příprava a realizace postů pro LinkedIn, zejména ve spolupráci s CEO.
- Příprava podkladů pro rozhovory s novináři a další mediální výstupy.
- Koordinace a komunikace s externí PR agenturou.
- Vytváření a realizace relevantních témat pro média, která podporují strategii společnosti a její image.
- Příprava, implementace a analýza mediálního monitoringu a reportů.
- Plánování a koordinace natáčení s televizními stanicemi, zejména na depech nebo ve firmě (VM).
- Monitorování médií každý den, zajištění, že jsme včas kontaktováni v případě, že jsme zmíněni ve článcích a správně poskytujeme odpovědi.
- Rychlá reakce na nová témata a jejich koordinace s nadřízenými (CEO, Emma, CVC) pro včasné schválení komunikace.
- Zajištění správného používání terminologie používané v Zásilkovně/Packetě ve všech PR materiálech.
Co od tebe budeme potřebovat?
- Min. 5 let zkušeností v oblasti public relations, ideálně v e-commerce nebo logistice.
- Zkušenost s krizovou komunikací a mediálními analýzami.
- Silné komunikační a prezentační dovednosti v češtině i angličtině.
- Znalost správné terminologie v oblasti logistiky a e-commerce.
- Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a efektivně plánovat čas, zejména v krizových situacích.
- Vysoká orientace na detail
- Zkušenost s přípravou tiskových materiálů, monitoringem médií a spoluprací s externími agenturami.
Schopnost efektivně koordinovat komunikaci mezi více zainteresovanými stranami.
Na co se u nás můžeš těšit?
Pokud jsme Tě zaujali, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis. S vybranými uchazeči se pak rádi potkáme osobně.