Kariéra

Group Head of PR

Ve stručnosti

Praha,Plzeň 3
Práce na plný úvazek
Vysokoškolské / universitní
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha,Plzeň 3

Práce na plný úvazek
Vysokoškolské / universitní
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do Packeta Group hledáme novou posilu na pozici Head of Group PR!

Na této pozici budeš zodpovědný za komplexní řízení PR aktivit, s důrazem na efektivní komunikaci, krizovou komunikaci a vztahy s médii. Hledáme člověka, který má silný smysl pro zodpovědnost, umí pracovat samostatně, ale také efektivně spolupracovat s kolegy a externími partnery. Důležitá je i výborná angličtina, protože komunikace s mezinárodními médii a partnery je součástí každodenní práce.

Předchozí zkušenosti v oblasti PR, ideálně na podobné pozici, jsou nezbytné. Pokud máš zkušenosti s PR v oblasti logistiky nebo e-commerce, budeš mít velkou výhodu

Co budeš mít na starosti?  

  • Pravidelná komunikace s médii a odpovědnost za vyřizování dotazů od novinářů a žurnalistů týkajících se aktuálních článků a témat.
  • Krizová komunikace, příprava relevantních tiskových zpráv a jejich distribuce na vhodná média.
  • Udržování a pravidelná aktualizace medialistu pro efektivní komunikaci a distribuci tiskových materiálů.
  • Komunikace a spolupráce s neziskovými organizacemi, zejména v oblasti iniciativ jako "doprava zdarma".
  • Příprava a realizace postů pro LinkedIn, zejména ve spolupráci s CEO.
  • Příprava podkladů pro rozhovory s novináři a další mediální výstupy.
  • Koordinace a komunikace s externí PR agenturou.
  • Vytváření a realizace relevantních témat pro média, která podporují strategii společnosti a její image.
  • Příprava, implementace a analýza mediálního monitoringu a reportů.
  • Plánování a koordinace natáčení s televizními stanicemi, zejména na depech nebo ve firmě (VM).
  • Monitorování médií každý den, zajištění, že jsme včas kontaktováni v případě, že jsme zmíněni ve článcích a správně poskytujeme odpovědi.
  • Rychlá reakce na nová témata a jejich koordinace s nadřízenými (CEO, Emma, CVC) pro včasné schválení komunikace.
  • Zajištění správného používání terminologie používané v Zásilkovně/Packetě ve všech PR materiálech.

Co od tebe budeme potřebovat?  

  • Min. 5 let zkušeností v oblasti public relations, ideálně v e-commerce nebo logistice.
  • Zkušenost s krizovou komunikací a mediálními analýzami.
  • Silné komunikační a prezentační dovednosti v češtině i angličtině.
  • Znalost správné terminologie v oblasti logistiky a e-commerce.
  • Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a efektivně plánovat čas, zejména v krizových situacích.
  • Vysoká orientace na detail
  • Zkušenost s přípravou tiskových materiálů, monitoringem médií a spoluprací s externími agenturami.

Schopnost efektivně koordinovat komunikaci mezi více zainteresovanými stranami.

Na co se u nás můžeš těšit? 

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days

    Stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem

  • Flexibilní rozvržení pracovní doby
  • Možnost Home Office
  • Občerstvení - káva, čaj a ovoce na pracovišti
  • Možnost využití služby Mezi námi k osobním účelům za výhodnou cenu
  • Možnost Multisport karty
  • Školení, vzdělávání a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
  • Neformální atmosféru a žádný dress code :-)
  • Nástup možný ihned

Pokud jsme Tě zaujali, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis. S vybranými uchazeči se pak rádi potkáme osobně.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!