Kariéra

Dispečer/ka- depo Břeclav

Ve stručnosti

Jihomoravský kraj
Práce na plný úvazek
Dvousměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Jihomoravský kraj

Práce na plný úvazek
Dvousměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

V provozu máme jediný cíl – aby všechno běželo jako na drátkách. Zajišťujeme, že procesy fungují, logistika šlape a vše je dotaženo do zdárného konce. A aktuálně k nám hledáme novou posilu na pozici Dispečer/ka na depo Břeclav, která nám pomůže posunout provoz ještě o kousek dál!

Co budeš mít na starosti?

  • kontrola a převzetí dokumentů od řidičů, tj.vrácení předepsaného vybavení a nerozvezených zásilek
  • převody vybraných dobírek v systémové pokladně
  • administrativní činnost a denní operativa
  • komunikace s dopravci a řidiči
  • komunikace a spolupráce se skladem
  • nastavení a optimalizace tras
  • akvizice nových dopravců
  • komunikace s klienty a s OZ
  • práce v interních systémech a v MS Office
  • řešení neobvyklých situací

Co od tebe budeme potřebovat?

  • spolehlivost
  • komunikativnost
  • odpovědnost
  • dobrá uživatelská znalost PC a MS Office
  • dvousměnný provoz, ale volné víkendy

Na co se u nás můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, pak možnost prodloužení na neurčito
  • možnost si odesílat zásilky za za zvýhodněné ceny, zřídit si Multisport kartu, cafeterie...
  • nástup možný ihned

Vhodné pro ženy i muže

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím Váš životopis.

Těšíme se na případnou spolupráci.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!