Bezkontaktní doručení
Bezkontaktní doručení zásilky je takové, při kterém adresát nepřichází do kontaktu s žádnou jinou osobou. Vyzvednutí zásilky tak zvládá prostřednictvím samoobslužného řešení. Zásilkovna takové doručování umožňuje v rámci výdejních Z-BOXů — zákazník schránku boxu otevře pomocí telefonu a aplikace Zásilkovna a nemusí se tak žádným způsobem ani dotýkat samotného boxu. Toto hygienické a bezpečné bezkontaktní řešení se osvědčilo nejen během pandemie COVID-19.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.
Pište přes náš
kontaktní formulář
Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!
Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?
Volejte
+420 216 216 516
Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00
Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!