Blog

Jak nastavit Google Pay v aplikaci Zásilkovna

22. 3. 2022 9:50

Platíte rádi prostřednictvím Google Pay? Skvělá zpráva: nově tuto možnost máte i v aplikaci Zásilkovna! Plaťte rychle a pohodlně za odeslání zásilek či dobírku — jednoduše a na pár kliknutí.

Díky vaší zpětné vazbě víme, že se vám mnohdy platba prostřednictvím Google Pay nedaří. Máte potíže s nastavením?

Máme pro vás pár tipů, jak službu správně aktivovat:

Platím s Google Pay, ale v appce Zásilkovna jej nevidím. Proč?
Google Pay někteří uživatelé nemusí v naší aplikaci vidět, protože nemají povolené fyzické placení telefonem.

Proč to tak je?
Je to způsobeno nastavením Google Pay na zařízení uživatele a také nastavením našeho bankovního partnera, jehož vyžíváme k platbám — banky ČSOB. Do budoucna by však ČSOB mělo umožňovat platbu pomocí Google Pay i bez tohoto povolení.

Nechci čekat. Jak situaci vyřešit nyní?
Přejděte do aplikace Google Pay a zde si napárujte svoji platební kartu s daným zařízením. Pozor: I když máte v Google Pay kartu již nějakou dobu uloženou, je třeba ji skutečně ještě napárovat s konkrétním telefonem.

I po napárování ke kartě Google Pay v appce Zásilkovna stále nevidíte?
U některých karet je potřeba mít aktivované platby pomocí Google Pay i na straně své banky. V tomto případě doporučujeme banku kontaktovat. Může jít také o řešení přes aplikaci banky, od níž máte kartu.


Sdílet:

Rubriky