Vážení zákazníci, milí uživatelé naší aplikace Zásilkovna,
od dnešního dne postupně všem uživatelům v rámci systémů iOS a Android měníme platební bránu. Při placení zásilky či dobírky tak již můžete v tuto chvíli narazit na nový vzhled platební brány.
Nejprve novou bránu distribuujeme na iOS uživatele (pro zobrazení je třeba mít verzi 1.17.0 a vyšší) a poté na Android uživatele. Očekáváme, že do konce týdne by měla být nová platební brána k dispozici všem. Je naprosto v pořádku, pokud zaplatíte přes bránu ČSOB – dokud ji v aplikaci vidíte, směle ji můžete využívat.
Původní brána (ČSOB)
Nová platební brána (PayU)
V naší nové platební bráně si můžete snadno uložit kartu pro další platby a určitě vás potěší i větší stabilita systému a absence přesměrování a 3D secure při platbě malé částky. Věříme, že vás tyto funkce potěší a využívání naší aplikace pro vás bude ještě příjemnější.
Způsob úhrady zásilek se nemění
Změnou platební brány nedochází ke změnám ve funkcionalitě či způsobu placení, proces zůstává stejný, avšak vzhledem k častým výskytům podvodných metod, při nichž je zneužíváno jméno, logo či vizuální styl Zásilkovny, případně přímo fotomontáže platební brány, považujeme za důležité vás o změně informovat.
Platební brána bývá často terčem zneužití
Až na naši novou platební bránu v aplikaci narazíte, není čeho se obávat. Procesy i způsob placení v appce jsou naprosto bezpečné. Pozor však věnujte tomu, když vám někdo pošle printscreen platební brány evokující Zásilkovnu MIMO naši aplikaci, například do e-mailu či SMS.
Ukázka zneužití loga Zásilkovny v podvodné fotomontáži platební brány:
Pokud budete zadávat údaje o platební kartě jen a pouze přímo v naší aplikaci Zásilkovna, budou vaše data v naprostém bezpečí. Appka je zabezpečena pomocí dvoufázového ověřování.