Blog

Novinka: Náhradní výdejní místo můžete vybrat i v aplikaci

9. 8. 2024 14:36

Zásilka se nevešla do plného Z-BOXu nebo bylo výdejní místo nedostupné z technických a jiných důvodů? Výjimečně se bohužel může stát, že doručení zkrátka nevyjde podle plánu. V takovém případě si vždy můžete přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo. Doteď to bylo možné pouze přes e-mail, ale nově jsme tuto funkci zahrnuli i do naší aplikace Zásilkovna. Celý proces se tak zrychlí a zjednoduší. Stačí pár kliknutí v appce a je to!

Jak přesměrování funguje?

  • vždy vám dorazí e-mail s odkazem na vyhledávač výdejních míst, kde si vyberete náhradní výdejní místo, kam zásilku doručíme
  • nově vám přijde i notifikace do aplikace a přesměrování můžete provést přímo v ní
  • prosíme, náhradní místo vyberte co nejdříve, abychom mohli požadavek včas zpracovat a zásilka byla co nejdříve u vás
  • následující pracovní den budeme zásilku doručovat na nově zvolené výdejní místo
  • DŮLEŽITÉ: přesměrovat lze pouze na kamenné výdejní místo
TIP: Hodí se mít zapnuté notifikace v mobilní aplikaci, a když se náhodou stane,
že budeme muset zásilku přesměrovat, hned se o tom dozvíte.

Sdílet:

Rubriky