Zásilka se nevešla do plného Z-BOXu nebo bylo výdejní místo nedostupné z technických a jiných důvodů? Výjimečně se bohužel může stát, že doručení zkrátka nevyjde podle plánu. V takovém případě si vždy můžete přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo. Doteď to bylo možné pouze přes e-mail, ale nově jsme tuto funkci zahrnuli i do naší aplikace Zásilkovna. Celý proces se tak zrychlí a zjednoduší. Stačí pár kliknutí v appce a je to!
Jak přesměrování funguje?
vždy vám dorazí e-mail s odkazem na vyhledávač výdejních míst, kde si vyberete náhradní výdejní místo, kam zásilku doručíme
nově vám přijde i notifikace do aplikace a přesměrovánímůžete provést přímo v ní
prosíme, náhradní místo vyberte co nejdříve, abychom mohli požadavek včas zpracovat a zásilka byla co nejdříve u vás
následující pracovní den budeme zásilku doručovat na nově zvolené výdejní místo
DŮLEŽITÉ: přesměrovat lze pouze na kamenné výdejní místo
TIP: Hodí se mít zapnuté notifikace v mobilní aplikaci, a když se náhodou stane, že budeme muset zásilku přesměrovat, hned se o tom dozvíte.