V mobilní aplikaci Zásilkovna na vás čeká novinka! Služba, kterou nejspíš znáte pod názvem Hodnota zásilky, se nově jmenuje Kompenzace hodnoty zásilky a její limit zvyšujeme z 5 000 Kč na 10 000 Kč.
Od 1. 8. 2024 najdete v mobilní appce službu Hodnota zásilky pod novým názvem Kompenzace hodnoty zásilky. Mění se i její limit – z 5 000 Kč na 10 000 Kč.
Na 10 000 Kč se v případě doručení na výdejní místo, do Z-BOXu i na adresu zvyšuje i maximální hodnota dobírky.
Jak Kompenzace hodnoty zásilky funguje?
Posíláte přes mobilní appku zásilku v hodnotě 300 Kč – 10 000 Kč? Připlaťte si 0,50 Kč za každých 100 Kč hodnoty zásilky.
V případě poškození nebo ztráty vám Zásilkovna uhradí částku ve výši skutečné škody. U zásilek do 300 Kč je kompenzace vždy na nás. Službu lze využít při odeslání zásilky na výdejní místo nebo do Z-BOXu.
3 kroky, jak službu v appce aktivovat
Vyplňte v aplikaci údaje potřebné k odeslání zásilky, jak jste zvyklí. Služba Kompenzace hodnoty zásilky na vás čeká ve 4. kroku.
V kolonce Finanční hodnota zboží vyplníte hodnotu (cenu) zásilky, kterou posíláte. Až do výše této částky vám následně uhradíme škodu případně vzniklou na zásilce.
V posledním kroku uvidíte cenu za odeslání zásilky + příplatek za Kompenzaci hodnoty zásilky.
Příklad:
U zásilky v hodnotě 7 000 Kč za službu Kompenzace hodnoty zásilky připlatíte 33,50 Kč:
300 Kč (do 300 Kč je to na nás) + 6 700 Kč (67 x 0,50 Kč = 33,50 Kč)
Proč využít Kompenzaci hodnoty zásilky
Hodnota zásilky odesílané přes appku je automaticky nastavená na 300 Kč.
Pokud dojde ke škodě na zásilce, u které jste nezvolili službu Kompenzace hodnoty zásilky, bude vám uhrazena částka až 300 Kč i přesto, že skutečná hodnota zásilky může být vyšší.
Proto u zásilek, jejichž hodnota je nad 300 Kč, doporučujeme Kompenzaci hodnoty zásilky využít. Detailní informace najdete v našich Obchodních podmínkách.