Je to venku! Zapomeňte jednou pro vždy na podací lístky a posílejte zásilky bez front, bez nervů a třeba klidně uprostřed noci přes Z-BOXy. Zásilku podáte na pár kliknutí v aplikaci Zásilkovna a pak ji jednoduše odnesete do nejbližšího Z-BOXu.
V únoru jsme službu odesílání zásilek přes Z-BOX spustili na 100 % iOS uživatelů, nyní je služba dostupná už i všem majitelům telefonů s operačním systémem Android. Cena podání zásilky přes Z-BOX je stejná jako v případě podání přes naše kamenné pobočky, startuje na 79 Kč.
Jak na odeslání zásilky přes Z-BOX?
- K podání přes Z-BOXy je třeba mít v mobilu aplikaci Zásilkovna.
- Jestliže už appku v telefonu máte, aktualizujte si ji na nejnovější verzi (iOS 1.16.0, Android 1.16.2).
- Pro odeslání zásilky klikněte na „Odeslat zásilku“ a vyplňte potřebné údaje.
- Po zaplacení zvolte možnost na „Přejít na sekci Zásilky“.
- Následně klikněte na „Podat zásilku“ a vyberte možnost „Do Z-BOXu“.
Jakmile v aplikaci Zásilkovna podáte a zaplatíte zásilku a vyberete možnost odeslání přes Z-BOX, appka vám vygeneruje 6místné podací heslo, které napíšete čitelně na zásilku. A co dál?
- U Z-BOXu ověřte, že máte na telefonu zapnutá mobilní data, Bluetooth a polohové služby.
- Aplikace vyhledá Z-BOX, který stojí před vámi.
- Kliknutím na “Vybrat schránku” zobrazíte aktuálně dostupné schránky Z-BOXu.
- Pak už stačí jen kliknout na “Otevřít Z-BOX“ a vložit do schránky vaši zásilku. Tadá!
Podáváte do Z-BOXu více zásilek najednou? Prosíme otevírejte a vkládejte zásilky jednu po druhé. Dávejte přitom pozor, zda souhlasí kód, který je nadepsaný na zásilce, s tím, který vidíte v aplikaci. Vyhnete se tak tomu, že zásilka skončí omylem v jiné schránce, než se kterou je spárovaná v aplikaci, což by mohlo zkomplikovat její doručení.
24/7 k dispozici
Zásilku přes Z-BOX můžete odesílat kdykoliv, během dne i noci.
Podáno za 30 vteřin
Podání vyřídíte přes mobil a pak jen jednoduše vložíte zásilku do Z-BOXu.
Do ČR i zahraničí
Odesílat přes Z-BOX lze do ČR, na Slovensko, do Rumunska a Maďarska.
Upozorňujeme, že přes Z-BOXy lze v tuto chvíli odesílat pouze zásilky podané přímo přes naši aplikaci Zásilkovna a směřující k fyzickým osobám. Přes Z-BOXy momentálně není možné:
- odesílat vratky (vrácené zboží) do e-shopů
- odesílat zboží zakoupené či prodané v aplikacích služeb partnerů, kdy se doprava hradí a sjednává přímo v aplikaci (např. Vinted či Aukro).
Již ale pracujeme na technickém řešení, které umožní využít Z-BOXy i pro odesílání vratek či zboží z výše uvedených aplikací. Věříme, že co nevidět vás překvapíme další novinkou!