Připravili jsme společně s agenturou Social Park novou komunikační kampaň, která je postavena na seriálu videí „Příběhy výdejních míst“ věnovaných vybraným výdejním místům z celé České republiky. Výdejní místa jsou jedním z klíčových partnerů Zásilkovny a pro zákazníky stále více oblíbený způsob vyzvedávání jejich zásilek.
Videa budou každý týden průběžně umisťována na Youtube Zásilkovny. Divákům umožní vidět různé kouty naší země, načerpat informace z nejrůznějších oborů a dozvědět se, jaké výhody drobným podnikatelům spolupráce se Zásilkovnou přináší.
Výdejní místa Zásilkovny jsou často v neobvyklých provozovnách a na zajímavých místech. Někde balíček předává paní, jejíž pečivo je vyhlášeno v celém okolí, někde třeba sběratel umění. A právě o lidech, ke kterým si zákazníci chodí pro svoje zásilky, seriál „Příběhy výdejních míst“ je.
V České republice má Zásilkovna aktuálně téměř 3000 výdejních (cíl pro 2020 je 4000), celá skupina Packeta jich má téměř 4300 (cíl pro 2020 je 5000).