České značky Zásilkovna a Ovečkárna zahájily společnou kampaň k příležitosti letošního Black Friday, který připadá na 29.listopadu. Kampaň probíhá od 11. listopadu do 2. prosince a objeví se nejen v online prostoru, ale také v televizních reklamních spotech. Zákazníci se u Ovečkárny mohou těšit na slevy až 50 % na vybrané produkty, přičemž Zásilkovna zajistí po dobu kampaně dopravu do všech výdejních míst a Z-BOXů zdarma.
„Black Friday získává v posledních letech stále větší oblibu i u nás v Česku. Pro e-shopy se jedná o jedno z nejdůležitějších období v roce, které každoročně odstartuje vánoční sezónu v pravém smyslu a velké objemy zásilek se drží až do Vánoc. Těší nás, že tento nákupní svátek můžeme oslavit společně s Ovečkárnou a společně našim zákazníkům poskytnout výhodnou nabídku po většinu listopadu. Během kampaně mohou zákazníci nakoupit kvalitní výrobky nejen z vlny za lákavé ceny a my je doručíme zdarma. Díky naší síti výdejních míst, která je největší v republice, si zákazníci mohou vyzvednout své objednávky snadno a rychle, což zejména v předvánočním shonu ušetří čas,“ komentuje Tomáš Bzirský, marketingový ředitel Zásilkovny.
„Black Friday je pro nás jedním z klíčových momentů v roce – nacházíme se v hlavní sezóně, kdy zákazníci vybírají vánoční dárky, a právě teď se zájem o naše výrobky z vlny každoročně výrazně zvyšuje. Díky spolupráci se Zásilkovnou můžeme tuto poptávku lépe zvládnout a zajistit, aby se produkty dostaly k zákazníkům rychle a pohodlně. Oceňujeme, že nám tento partner umožňuje doručení zdarma po celé republice, což zákazníkům přináší další výhodu a pohodlí v tomto rušném období,“ říká Filip Pekárek, CCO, Ovečkárna.
„Kreativní koncept kampaně vychází z myšlenky, že Ovečkárna přináší teplo do českých domácností. Zaměřili jsme se na klasický spor mezi mužem a ženou o ideální teplotu – zatímco zimomřivá žena by ráda přitopila, praktický muž teplotu drží na uzdě. Tento problém vyřeší babička s doporučením na huňaté kousky od Ovečkárny, které zahřejí všechny. Do kampaně jsme zakomponovali sdělení o kampani Black Friday ve spolupráci se Zásilkovnu s cílem zlepšit dostupnost našich huňatých výrobků. Zákazníci tak mají příležitost snadno a výhodně pořídit produkty, které zaručí teplo pro každého zimomřivce,“ popisuje David Dvořáček z agentury Creepy.