Objednáváte si zásilku, ale nemáte čas si ji jít vyzvednout na výdejní místo? V tom případě doporučujeme zvolit doručení na adresu. Kurýr vám zásilku přiveze přímo domů nebo do práce, zkrátka na jakoukoliv adresu. Jak přesně to funguje?
Co se děje v den D?
1. V den, kdy vám bude zásilka doručována, obdržíte SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku.
2. Jakmile řidič dorazí na místo, které zadal odesílatel při objednání přepravy, měl by se s vámi pokusit dvakrát telefonicky spojit.
3. Pokud kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit.
4. Pakliže se žádný z výše uvedených pokusů nevydaří, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou.
Co potřebujete k převzetí zásilky?
Zásilka bez dobírky
- heslo pro vydání zásilky (najdete je v SMS s předpokládaným časem doručení)
- pokud nemáte heslo, můžete se prokázat dokladem totožnosti
Zásilka s dobírkou
- heslo pro vydání zásilky (najdete je v SMS s předpokládaným časem doručení)
- pokud nemáte heslo, můžete se prokázat dokladem totožnosti
- hotovost nebo platební kartu, kterou zaplatíte dobírku, případně tak můžete učinit v naší mobilní aplikaci Zásilkovna
Aby vám řidič mohl zásilku předat, potřebuje ověřit, zda jste opravdu její příjemce. Proto od vás bude potřebovat znát heslo pro vydání zásilky, případně se můžete prokázat dokladem totožnosti, který musí být shodný se jménem příjemce na zásilce.