Vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je hračka. Stačí k tomu telefon, Bluetooth a polohové služby. A co internet? Ten není nezbytný. Poradíme vám, jak vyzvednout zásilku bez dat.
Co je potřeba k vyzvednutí zásilky:
- mobilní aplikace Zásilkovna
- Bluetooth
- polohové služby
- načtená data k zásilce z doby, kdy jste měli naposledy přístup k internetu (např. když jste byli doma na Wi-Fi)
Návod: jak vyzvednout zásilku ze Z-BOXu bez dat
- Nainstalujte si nejaktuálnější verzi aplikace Zásilkovna.
Appku najdete v Google Play a App Store, lze si ji nainstalovat také pomocí QR kódu, který najdete přímo na Z-BOXu. - K Z-BOXu se vydejte poté, co obdržíte z aplikace Zásilkovna notifikaci, že je zásilka připravena k výdeji. Data k zásilce si načtěte, ještě než vyrazíte (jsou nezbytná k vyzvednutí a k jejich stažení je potřeba internet).
- U Z-BOXu zapněte na svém telefonu Bluetooth a povolte přístup k polohovým službám.
- Pak už stačí jen otevřít mobilní aplikaci Zásilkovna. Ta se se Z-BOXem spáruje (je potřeba být od Z-BOXu nanejvýš ve vzdálenosti 2 metry). Aby k tomu došlo, musí být v aplikaci registrovaný a přihlášený příjemce zásilky (otevření schránky Z-BOXu je spárováno pomocí konkrétního telefonního čísla).
- Když pak kliknete na tlačítko „Otevřít schránku“, otevřou se dvířka příslušné přihrádky v boxu. Vyjměte ze Z-BOXu vaši zásilku a zavřete dveře schránky.