Do skupiny Packeta, kterou vlastní naše přední česká logistická firma Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst a logistiky v patnácti evropských zemích, přichází na pozici marketingového ředitele Milan Šmíd. Jeho hlavním úkolem bude zavést jednotnou marketingovou strategii ve všech firmách skupiny a pomoci Packetě stát se globální logistickou platformou pro celý svět. Do Packety přichází Milan Šmíd ze Seznamu, kde více než šest let úspěšně řídil služby: Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz.
Milan Šmíd doplní ve vedení skupiny Packeta Simonu Kijonkovou, výkonného ředitele pro střední a východní Evropu Petra Sochoru, ředitele IT Jana Vintra a projektového ředitele Pavla Kocúrka. Do nejužšího týmu, který se podílí na řízení aktivit skupiny, patří také Ondřej Žák, výkonný ředitel Zásilkovny, která v letošním roce atakuje 3000 výdejních míst.
Skupina Packeta měla v loňském roce obrat 790 milionů korun. V meziročním srovnání šlo o 70% nárůst. Počet přepravených zásilek byl 11 milionů. V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 1,3 miliardy korun a 18,5 milionů přepravených zásilek. Skupina bude také pokračovat v upevňování svých pozic na zahraničních trzích a v expanzi do dalších zemí. Nyní působí v celkem 15 státech, do konce letošního června chce být ve všech zemích Evropské unie.