Marketingový ředitel holdingu Packeta Milan Šmíd přijal pozvání do pořadu Kafe a marketing, který pořádá platforma Včeliště.cz. „Nahlédněte s námi v živém vysílání do marketingového zákulisí populární Zásilkovny. Co stojí za jejími úspěchy a v čem je jiná než ostatní doručovatelé? O to se s námi 27. 4. v 18:00 podělí Milan Šmíd,“ zve ke zhlédnutí online rozhovoru portál Včeliště.
O čem bude řeč?
Milan Šmíd prozradí, v čem tkví tajemství úspěchu promyšleného marketingu směrem k e-shopům, výdejním místům, zákazníkům i zaměstnancům, a samozřejmě i ukáže výsledky v podobě konkrétních čísel.
Moderátor Josef Řezníček položí Milanovi i další záludné otázky:
- Jaké výsledky přináší podcast Z-Talks nebo seriál Příběhy výdejních míst?
- Jakým způsobem Zásilkovna spolupracuje s influencery?
- Jak komunikovat ve firmě s více než 1 000 zaměstnanci?
- Jakým způsobem Zásilkovna expanduje do dalších zemí?
- Je možné při expanzi přejímat marketingové strategie?
To všechno se dozvíte už v úterý 27. dubna 2021 v 18:00 na Kafi a marketingu. Rozhovor můžete sledovat online, stačí se zaregistrovat přímo na portálu Včeliště.
Ptejte se i vy!
Svoje otázky můžete Milanovi během vysílání položit i vy. Stačí napsat přímo během přenosu do komentářů na Facebooku nebo YouTube, anebo ještě před vysíláním na e-mail josef@vceliste.cz. Zatímco v první části večera bude Milana Šmída zpovídat moderátor, druhá část je diskuzní a bude patřit právě dotazům od diváků.
Kdo je Milan Šmíd?
Milan řídí marketing Packety více než dva roky. Se svým marketingovým týmem výrazně přispěl k vybudování lovebrandu Zásilkovny mezi zákazníky v ČR a s tímto cílem řídí marketingové aktivity také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Dubaji. Do Packeta Group Milan přišel se zkušenostmi ze společnosti Seznam, kde více než šest let úspěšně řídil služby Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz.