Na základě vaší zpětné vazby nebudeme při podání vyžadovat rozměry zásilek
Vážení partneři,
v červenci loňského roku jsme vás informovali o tom, že od září 2021 je povinné zadávat při podávání zásilek do našeho systému jejich hmotnost a od 1. 3. 2022 dále pak i jejich rozměry. To vše s jasným cílem: zkvalitnit naše procesy směrem k zákazníkům, a ještě více tak zrychlit doručování.
Na základě četné zpětné vazby od vás, partnerů z řad e-shopů, díky níž víme, že je pro mnohé e-shopy technicky velmi složité rozměry zásilek zajistit, jsme se ale rozhodli
rozměry zásilek ani jejich rozměrové třídy (S, M, L) od 1. března 2022 od e-shopů nevyžadovat.
V platnosti zůstává pouze povinné zadávání hmotnosti zásilek
Od března nebudeme vyžadovat ani avizované povinné udávání informace, kdy k nám bude zásilka z vašeho skladu vyexpedována.
Rozměry zásilek jen nepovinně
Protože si velmi vážíme naší spolupráce, dali jsme na vás: vaše spokojenost s našimi službami a jednoduchost využívání Zásilkovny jsou našimi maximálními prioritami. Dovolte nám ale na tomto místě připomenout, proč jsme k povinnému zadávání rozměrů zásilek chtěli přistoupit a co nám znalost rozměrových parametrů už při vstupu zásilky do systému umožňuje.
Díky znalosti rozměrů zásilek předem můžeme:
Důležité: Někteří dopravci, se kterými spolupracujeme, uvádění rozměrů vyžadují a bez této informace tak není možné zásilky přijmout do přepravy. Podrobnosti k dopravcům najdete v dokumentaci zde.
Jaké jsou nyní plánované kroky z naší strany?
Častou zpětnou vazbou a dotazem od e-shopů bylo, proč si zásilky nemůžeme změřit sami při jejich přijetí na depo. Odpověď je jednoduchá: získat rozměry až v této fázi je pro nás pozdě — větší a nadrozměrné zásilky pak totiž musíme přesměrovávat tam, kam se vejdou, čímž dochází ke zpoždění doručení a mnohdy i ke změně doručovacího místa, což se pochopitelně setkává s nepříznivou odezvou u zákazníků.
Predikce rozměrů
Proto nyní pracujeme na procesech predikování, které nám umožní alespoň odhadnout rozměry na základě zkušeností a nabídnout vám a vašim zákazníkům co nejlepší službu za co nejlepší cenu. 98 % zásilek se nám daří doručovat do druhého dne a udržení této statistiky, ba její vylepšení, je naším hnacím motorem v každodenní práci.
Děkujeme vám za zpětnou vazbu, připomínky a návrhy, které nám umožňují pilovat služby k vaší maximální spokojenosti. Zároveň děkujeme všem partnerům z řad e-shopů, jež nám budou rozměrové parametry zásilek udávat.
Kam dál? Přečtěte si článek Aktuální informace o dopravcích.