Každý provoz a systém čas od času potřebuje projít pořádnou inventurou. U nás proběhne „velký jarní úklid“ v sobotu 30. 4. 2022 od 16:00 hodin do cca 22:00. V sobotu odpoledne a večer tak nebude možné podávat či trasovat zásilky nebo využívat naši Klientskou sekci.
Výdejním místů, která mají provozní dobu až do sobotního večera, bude k dispozici naše aplikace pro nouzový výdej zásilek, která bude plně funkční. Widget pak bude fungovat v režimu bez aktualizace dat.
Jak se údržba systémů dotkne...
E-shopů:
V sobotu od 16:00 nebude k dispozici:
• API
• podávání zásilek
• a Klientská sekce.
Doporučujeme podat zásilky již v pátek 29. 4. nebo v sobotu do 15:30.
Koncových zákazníků:
Koncové zákazníky ovlivní zejména výpadek:
• mobilní aplikace
•a trasování zásilek
Výdej zásilek bude po 16. hodině možný s drobnými omezeními, nepůjde např. platit kartou.
Výdejních míst:
Výdejní místa mohou mít v sobotu otevřeno, bude jim totiž k dispozici aplikace pro nouzový výdej zásilek. Ta umožňuje:
• vydávání zásilek po zadání hesla
• zaplatit dobírku v hotovosti.
Omezení nouzového výdeje
Upozorňujeme zákazníky, že během nouzového výdeje nelze na výdejních místech:
❌ přijímat zásilky podané přes Mezi námi (přes mobilní aplikaci Zásilkovna)
❌ přijímat zpětné zásilky
❌ platit za dobírku kartou
❌ vydávat vratky
16:00-22:00
Údržba systémů potrvá od 16:00 nejpozději do 22:00. Náš tým udělá maximum pro to, aby odstávka skončila co nejdříve to bude možné.
Odstávka se týká primárně těchto systémů a produktů:
- API (podávání zásilek)
- Trasování zásilek
- Klientská sekce
- Mobilní aplikace Zásilkovna
- Admin pro výdejní místa
- Widget (vyhledávač výdejních míst) bude funkční v režimu bez aktualizace dat
Kam dál? Přečtěte si více info o nouzovém výdeji zásilek a další aktuality na našem blogu. Například to, že od 2. 5. 2022 budeme na výdejních místech u zásilek určených pro adresáty 18+ vyžadovat prokázání plnoletosti dokladem totožnosti.