Zásilkovna se podruhé stala vítězem v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Ocenění za Zásilkovnu převzala na slavnostním vyhlášení PR manažerka Zásilkovny, Tereza Kotková.
„Obhájení titulu Nejdůvěryhodnější značky je pro nás potvrzením, že v Zásilkovně jdeme správným směrem. Zákazníci jsou pro nás vždy na prvním místě a tímto bych jim chtěl poděkovat za projevenou důvěru. Velmi si toho vážíme. Udržet si již druhým rokem první místo je pro nás závazek a budeme se nadále snažit být pro naše zákazníky tou nejdůvěryhodnější volbou v oblasti zásilkových služeb. Rád bych také poděkoval mému skvělému týmu a všem lidem v Zásilkovně, protože toto ocenění je hlavně pro ně,“ komentuje Tomáš Bzirský, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.
Marketingová soutěž Důvěryhodná značka je devátým rokem pořádána společností Atoz Marketing Services, která se zabývá B2B komunikací v oblastech retailu, logistiky, obalového průmyslu a farmacie. V nezávislém průzkumu bylo osloveno 4 000 respondentů, kteří hodnotili přes 900 značek z devadesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších.