Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, spouští reklamní kampaň Zásilkovánoce. Cílem kampaně je podpořit využívání Zásilkovny jako dopravce při předvánočních nákupech a navýšit počet stažení a používání mobilní aplikace. V rámci kampaně přejmenovala Zásilkovna Vánoce na Zásilkovánoce a vybrané dárky zabalila do firemní červené barvy. Součástí je také soutěž: každý, kdo nakoupí na vybraném e-shopu a zvolí jako dopravce Zásilkovnu, získá šanci, že mu celý nákup Zásilkovna uhradí. Poprvé ve své historii využívá Zásilkovna v reklamní kampani outdororová média, konkrétně CVL nosiče v metru. Kampaň bude dále probíhat také na on-line kanálech a ve spolupráci s influencery. Kampaň vymyslela a připravila agentura Social Park.
V rámci kampaně funguje stránka www.Zasilkovanoce.cz, kde jsou podrobně popsána pravidla velké vánoční soutěže, odkaz na stažení aplikace a vizuály, pod kterými bude Zásilkovna akci komunikovat. Každý, kdo nakoupí v e-shopu, použije pro doručení objednávky Zásilkovnu a při vyzvednutí zásilky použije její mobilní aplikaci, může vyhrát zpět hodnotu svého nákupu. Každý den bude vybrán jeden výherce a jeho jméno a výše zaplaceného zboží bude na webu zveřejněno. „Do kampaně jsme vybrali vizuálně zajímavé dárky jako například sluchátka, žehličku, vrtačku, autíčko nebo knihu a ty jsme nabarvili do firemní červené barvy Zásilkovny. Červené produkty pošleme vybraným influencerům, kteří je budou využívat na sociálních sítích,“ doplňuje Petr Král z agentury Social Park.