Nedávno jsme vám začali doručovat zásilky z e-shopu Temu. A protože my i Temu chceme, aby pro vás byl nákupní zážitek na tomto e-shopu pohodový a nic vás nepřekvapilo, sepsali jsme pro vás několik užitečných informací. Pojďme se podívat na to, jak doručení z Temu funguje.
Jak naše spolupráce tedy funguje?
Mimoevropské nákupní portály volí pro doručování v Evropě ze dvou způsobů dopravy zásilek. Jedná se buď o přímou spolupráci mezi Temu a dopravcem, a nebo doručení přes strategické logistické partnery, kteří mají na starost distribuci zásilek po evropském kontinentu.
Ať už se jedná o první nebo druhou variantu, informace a způsob doručení v rámci ČR je vždy na rozhodnutí odesílatele, v tomto případě tedy Temu.
My na základě těchto instrukcí zásilky doručujeme buď na adresu zákazníků, nebo naše výdejní místa.
Zásilka směřuje na výdejní místo, a ne na adresu. Proč?
Objednali jste si zboží klasicky na adresu, ale pak vám od Zásilkovny přišla informace o doručování na výdejní místo?
Veškerá data o způsobu a cílovém místě doručení zadává odesílatel na základě informací od zákazníka. Jak volba typu dopravy probíhá?
Na základě vámi zadané adresy je vyhledáváno nejbližší výdejní místo ve vašem okolí pomocí geolokace.
- Pokud systém v blízkosti vámi zadané adresy výdejní místo najde, změní doručení z adresního právě na výdejní místo.
- Až v případě, že systém výdejní místo v blízkosti adresy nenajde, zásilka bude doručována na adresu.
Jinými slovy, kdykoli je to možné, je upřednostněno doručení na výdejní místo. Do tohoto procesu Zásilkovna vůbec nezasahuje.
Zásilkovna přebírá pomyslnou „štafetu“ až v ČR při finálním doručení.