Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spustila reklamní kampaň na podporu své služby Mezi Námi, která umožňuje zasílání zásilek mezi fyzickými osobami. Hlavním cílem kampaně je představit zákazníkům klíčové výhody služby, která patří k nejjednodušším a nejlevnějším na trhu. Pro realizaci kampaně si Zásilkovna pro kreativní část vybrala agenturu MarketUP, pro nákup médií Comtech. Kampaň potrvá od srpna do listopadu. Obsahuje pět videí, statické a dynamické bannery a carouselový formát reklamy na Facebooku popisující výhody Mezi Námi.
Kampaň navazuje na komunikaci na sociálních sítích, která probíhala v červenci ve spolupráci s vybranými influencery a byla zaměřena na zvýšení známosti značky mezi mladší generací. Tuto část zajistila agentura Social Park. Vybraní influenceři si mezi sebou posílali přes Zásilkovnu tabuli, která se podepisovala a na konci se vydražila. Při posílání využívali právě služby Mezi Námi a svým sledujícím ji tak představili. Do kampaně se zapojila například Shopaholic Nicol, Mama Domisha, Jitka Nováčková nebo Jirka Král. Zásilkovna plánuje s influencery dále pokračovat, již nyní probíhají přípravy na kampaň, která bude spuštěna v listopadu.
Služba Mezi Námi je nejjednodušší a jeden z nejlevnějších způsobů odesílání zásilek mezi fyzickými osobami v České republice. Její cena začíná na 65 korunách včetně DPH. Zákazník vyplní všechny potřebné údaje pro odeslání zásilky pohodlně kdekoliv přes mobilní aplikaci a na podacím místě Zásilkovny sdělí pouze vygenerované heslo k zásilce. Žádné fronty, žádné zbytečně dlouhé formuláře. Ve srovnání s jinými kurýrními službami v ČR dokáže služba Mezi Námi odesílat zásilky jak s dobírkou, tak bez dobírky. Služba byla spuštěna 24. dubna 2019. Od té doby dosáhl celkový počet stažení aplikace, stejně jako množství přepravených zásilek, více než 60 000. Cíl Zásilkovny pro letošní je milion zásilek odeslaných přes aplikaci Mezi námi.