Blog

Více o #MeziNámi v Maďarsku

1. 9. 2021 10:17

Spustili jsme Mezi námi v Maďarsku! Co to pro vás znamená? Že nově můžete odesílat zásilky se službou Mezi námi prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna i do Maďarska. Všichni uživatelé používající naši aplikaci mají nyní možnost zvolit jako cílovou zemi doručení kromě ČR a Slovenska také Maďarsko. Čechům se tak otevírá nová cesta, jak posílat zásilky do zahraniční destinace za skvělé ceny.

Cena již od 95 Kč

Na adresu i na výdejní místa

Cena pro doručení zásilky mezi fyzickými osobami z ČR do Maďarska na výdejní místa začíná na 95 Kč včetně DPH, při doručování na adresu je to 169 korun do maximálního rozměru 50 cm u nejdelší strany, součet délky, šířky a výšky zásilky nesmí přesáhnout 120 cm a váhu 5 kg. Pokud si zákazník pro doručování na výdejní místo v aplikaci zvolí dobírku, zaplatí 19 Kč včetně DPH, na adresu je cena dobírky 23 korun.

Nová služba pro maďarské zákazníky

Služba Mezi námi funguje také pro doručování zásilek na maďarském trhu. Pokud zde zákazník posílá zásilku, začíná cena na 670 forintech. Služba funguje ve všech parametrech stejně jako v Česku nebo na Slovensku. Zákazník vyplní všechny potřebné údaje pro odeslání zásilky v aplikaci na svém mobilním telefonu. Zásilku donese na jakékoliv podací místo Packety a sdělí pouze vygenerované heslo k zásilce. Žádné fronty, žádné zbytečně dlouhé formuláře. V rámci služby Mezi námi může zákazník odesílat zásilky jak s dobírkou, tak bez dobírky.

„Mezi námi je v České republice i na Slovensku mezi zákazníky velice oblíbená a já věřím, že jinak tomu nebude ani v Maďarsku. V příštím roce spustíme Mezi námi v dalších zemích.”
Simona Kijonková
Simona Kijonková
CEO skupiny Packeta a zakladatelka a spolumajitelka Zásilkovny​

Jak Mezi námi funguje

Služba doručování zásilek mezi fyzickými osobami Mezi námi funguje velmi jednoduše. Do mobilního telefonu si zákazník stáhne aplikaci Zásilkovna (dostupná pro Android i iOS) a zadá své registrační údaje, kterými jsou pouze jméno, telefon a e-mail. Nic víc není potřeba. Tyto údaje zadává pouze jednou, každou další zásilku si aplikace už pamatuje.

Při odesílání již konkrétní zásilky vyplní údaje o odesílateli, vybere cílové výdejní místo, zvolí dodatečné služby (například dobírku) a zaplatí platební kartou online. Zásilka je tímto zaevidována v systému, zákazníkovi se zobrazí identifikační heslo zásilky. Pak už jen stačí zabalit, donést na libovolné podací místo a sdělit obsluze identifikační heslo. Obsluha nalepí na zásilku štítek a od zákazníka si ji převezme.  

Na samotném podacím místě stráví zákazník pár desítek vteřin, vše ostatní dělá z pohodlí domova. Žádné dlouhé čekání ve frontách, žádné vypisování zbytečně dlouhých papírových formulářů. Doba pro doručení zásilky je obvykle jeden až dva dny.

Kam dál? Přečtěte si tiskovou zprávu Zásilkovna spouští doručování do kufrů aut.


Sdílet:

Rubriky