Najít a ocenit nejvýraznější osobnosti, jež jsou vzorem pro celou československou e-commerce sféru. To je cílem nové ankety EXEC E-commerce osobnost roku. Historicky prvním vítězem se stal Tomáš Braverman reprezentující Heureka Group. O vítězích rozhodoval i Milan Šmíd, CMO Packeta Group, pod níž spadá česká Zásilkovna.
Kandidáty do ankety EXEC E-commerce osobnost 2023 nominovala široká veřejnost. O finalistech a vítězích rozhodovala odborná porota složená primárně ze zakladatelů, ředitelů, e-commerce manažerů, investorů či PR expertů předních značek. Ve čtvrtek 8. června pak byly na galavečeru EXEC Edge předány ceny vítězům.
3. místo: Václav Staněk– Vasky
Třetí místo v anketě EXEC osobnost roku získal Václav Staněk, zakladatel populární značky obuvi Vasky. Cenu mu předal marketingový ředitel společnosti Packeta Group Milan Šmíd.
Zlíňák Václav pokračuje v české tradici výroby obuvi, kterou ve Zlíně odstartoval Tomáš Baťa. Václav začal podnikat již při studiích a dokázal vybudovat firmu ve vysoce konkurenčním prostředí. U svých produktů si potrpí na kvalitu a dlouhou životnost. Nebojí se výzev a svým příběhem inspiruje mladé k podnikání.
2. místo: Zbyněk Kocián – Notino
Druhou EXEC e-commerce osobností je Zbyněk Kocián, pod jehož vedením společnost Notino zásadně roste, a to i teď v době poklesu trhu. Tato společnost je považována za významného hráče snad v každé zemi Evropy a i přes svou velikost dokáže velmi rychle inovovat.
1. místo: Tomáš Braverman – Heureka Group
Historicky první EXEC e-commerce osobností Česka a Slovenska se stal Tomáš Braverman, který již 10 let řídí největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu. Pod jeho vedením se společnost rozrostla do 9 zemí, ve kterých pomáhá s výběrem a nákupem produktů. Sám kultivuje e-commerce trh sdílením dat, know-how i svými podcasty s významnými hosty.