V naší „červené rodině“ jsme přivítali nového kolegu, který se ujme role Head of Performance skupiny Packeta, majitele Zásilkovny. Je jím Jan Slezák, který se ujme online marketingu a výkonnostních kampaní všech zemí, kde Packeta Group působí.
Hlavním úkolem Jana Slezáka bude vyhodnocování a strategické směřování online marketingu ve všech zemích, ve kterých Packeta působí. Před příchodem do Packety pracoval více než 11 let ve společnosti Seznam.cz. V posledních 4 letech zodpovídal za nastavování strategie s největšími inzerenty v České republice a zahraničí.
„Nacházíme se před rekordní vánoční sezónou, na kterou se připravujeme již od začátku roku. S klíčovým obdobím celé sezóny přichází řada zajímavých novinek a marketingových kampaní. Do marketingových aktivit investujeme pravidelně výrazné prostředky. Nejedná se pouze o ČR, ale i o další země, ve kterých skupina Packeta působí. Mám proto velkou radost, že se k nám přidal právě Honza Slezák, který je odborníkem na online a performance marketing. Jeho dlouholeté zkušenosti nám mohou zefektivnit naše marketingové kampaně napříč entitami,“ říká Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta.
Jan Slezák (34) vystudoval obchodní akademie v oboru Ekonomika a podnikání. Do Packety přichází s více než 11letou zkušeností z oblasti online a performance marketingu. Bohaté pracovní zkušenosti nasbíral především v Seznam.cz, kde poslední 4 roky vedl tým konzultantů výkonnostní reklamy, který měl na starosti největší inzerenty v ČR a poskytoval jim konzultační servis, jak nejlépe vést jejich kampaně jak v Česku, tak i na zahraničních trzích. Ve volném čase rád cestuje, zajímá se o nové technologie. Honza je také milovníkem sportu, a to zejména fotbalu a nohejbalu.
Skupina Packeta, která vlastní přední českou technologickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí dosáhla v loňském roce obratu 2,5 miliardy korun a přepravila více než 40,5 milionů zásilek. V letošním roce cílí skupina na obrat 5,2 miliardy korun a chce doručit 75 milionů zásilek v hodnotě 84 miliardy korun.